Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Veldig sterk påstand, gjerne utdyp..

5725235[/snapback]

Her er en liten knippe personlighetstrekk hos en psykopat, men husk, jeg sa han hadde psykopatiske trekk, ikke at han var psykopat! Stor forskjell.

"De har blant annet en mangelfull innlevelsesevne, slik at deres følelsesmessige forhold til andre blir overfladiskog vekslende, alt etter hva som passer dem i øyeblikket."

"Psykopaten har videre en manglende evne til å reagere med skyldfølelse, og en tendens til å bortforklare eller legge skylden over på andre."

"Ustabile i parforhold. Uten tanke for konsekvensene av egne handlinger. Manglende evne til å reagere med anger og skyldfølelse. Psykopater har derimot store evner når det gjelder å fraskrive seg skyld. Og de oppfatter alltid situasjonen som om de selv er uten skyld. "

Alle som har sett live de siste dagene vil nikke gjennkjennende til alt dette.

"vi regner med at rundt 10 % av befolkningen har psykopatiske trekk. "

Det er vel rundt 12-13 stk i huset, så man kan vel si at Muffe ikke har statistikken på sin side :!:

http://www.helsenytt.no/artikler/psykopat.htm

Edit: Leif

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muffe er vel ikke den med flest psykopatiske trekk... Anton er en soleklar vinner..

Muffe er bare mindre intelligent, så han sliter med å skjønne helt hva BB går ut på.. Trur egentlig ikke han har skjønt at alle kan se ham hele tiden..

Sitte å lese brev i confession beviser vel det..

Men tilbake til Anton, han er virkelig flink å skjule sitt sanne jeg, samtidig er ikke fyren dum. Han manipulerer de fleste der inne, foruten kanskje en eller 2.

Tipper vi kommer til å få se mer av dette sanne jeg om han blir nominert elns

Lenke til kommentar
Muffe er vel ikke den med flest psykopatiske trekk... Anton er en soleklar vinner..

Muffe er bare mindre intelligent, så han sliter med å skjønne helt hva BB går ut på.. Trur egentlig ikke han har skjønt at alle kan se ham hele tiden..

Sitte å lese brev i confession beviser vel det..

Men tilbake til Anton, han er virkelig flink å skjule sitt sanne jeg, samtidig er ikke fyren dum. Han manipulerer de fleste der inne, foruten kanskje en eller 2.

Tipper vi kommer til å få se mer av dette sanne jeg om han blir nominert elns

5726563[/snapback]

Det har jeg faktisk lagt merke til. Jeg syns han nesten var ubehagelig mot Carina sist fest.

Lenke til kommentar

altså, BB er først og fremst en konkurranse om en MILLION! Ikke akkurat småveksel. Anton har helt klart skjønt dette og spiller et bra spill i huset. Han prøver å bli godt likt av alle, han smisker med enhver og han prøver å fremstå som en mann med mye sympati. Han skal også være politisk korrekt i hver situasjon. Det er slik har prøver å fremstille seg selv..

Når han blir litt full derimot, mister han skuespillerevnen iblant og fremstår som en ekkel klyse..mot Carina f.eks.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Jeg syns han nesten var ubehagelig mot Carina sist fest.

5726726[/snapback]

Hva skjedde da?

5727203[/snapback]

Altså, jeg fikk ikke med meg alt, men han gikk over henne hele tiden, lyttet da hun snakket med Malin. Carina prøvde å si at hun var lei, men han bare fortsatte å være oppi trynet hennes.

Jeg syns det er rart at det er så få som har fått seg en smekk. Det er jo faktisk et par der som skulle kjent håndflata.

Lenke til kommentar
Jasså? Få høre hvem som er mindre atraktive nerden?

jeg vil se deg ROOOOO:-p

5731200[/snapback]

Er det så mye mer stas å være den hodeløse baben?

Synes det så ut som begge sider ble like mye hengt ut i det programmet.

Det var verken vodt ment eller særlig seriøst :D

Lenke til kommentar
Jasså? Få høre hvem som er mindre atraktive nerden?

jeg vil se deg ROOOOO:-p

5731200[/snapback]

Er det så mye mer stas å være den hodeløse baben?

Synes det så ut som begge sider ble like mye hengt ut i det programmet.

Det var verken vodt ment eller særlig seriøst :D

5731244[/snapback]

Hehe, kan sikkert diskuteres;) Vet du ikke mente det, måtte bare:P

Lenke til kommentar
Anton driter seg så jævli ut ass...særlig når han sto uttafor døra til samuel og carina i går...sto der å lytta mens de kødda med han...haha jævla tosk

5731616[/snapback]

Jo han begynner virke litt patetisk pågående synes jeg. Men hvem ville vel ikke stoppet og lytte hvis man hørte de snakket om deg der inne. Vet hvertfall at jeg ikke hadde klart og latt være. Det pinlige var jo bare at han ble ferska. :green:

Lenke til kommentar
Anton driter seg så jævli ut ass...særlig når han sto uttafor døra til samuel og carina i går...sto der å lytta mens de kødda med han...haha jævla tosk

5731616[/snapback]

Jo han begynner virke litt patetisk pågående synes jeg. Men hvem ville vel ikke stoppet og lytte hvis man hørte de snakket om deg der inne. Vet hvertfall at jeg ikke hadde klart og latt være. Det pinlige var jo bare at han ble ferska. :green:

5731684[/snapback]

haha, sånne som han MÅ ikke ryke ut, han kommer bare til å bli mer og mer gæærn... Han tar jo ikke ett hint da... river carina ned på fanget selvom hun sier nei, og holder henne... trur noen har kutta av de sosiale antennene hans....

Jeg hater Linn, men hun kom med en jævla bra kommentar om Anton... ett eller annet med ''And you go all Dr.Phil på oss'' ... hu er så ''independent woman'' (som johan så bra sa) wannabe noen ganger, men den kommentaren var så bra... for det er det Anton er... hobby-psykolog...snakke og vurdere alt, uansett om det er sjampo eller en krangel...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...