Arctic Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Veldig sterk påstand, gjerne utdyp.. 5725235[/snapback] Her er en liten knippe personlighetstrekk hos en psykopat, men husk, jeg sa han hadde psykopatiske trekk, ikke at han var psykopat! Stor forskjell. "De har blant annet en mangelfull innlevelsesevne, slik at deres følelsesmessige forhold til andre blir overfladiskog vekslende, alt etter hva som passer dem i øyeblikket." "Psykopaten har videre en manglende evne til å reagere med skyldfølelse, og en tendens til å bortforklare eller legge skylden over på andre." "Ustabile i parforhold. Uten tanke for konsekvensene av egne handlinger. Manglende evne til å reagere med anger og skyldfølelse. Psykopater har derimot store evner når det gjelder å fraskrive seg skyld. Og de oppfatter alltid situasjonen som om de selv er uten skyld. " Alle som har sett live de siste dagene vil nikke gjennkjennende til alt dette. "vi regner med at rundt 10 % av befolkningen har psykopatiske trekk. " Det er vel rundt 12-13 stk i huset, så man kan vel si at Muffe ikke har statistikken på sin side :!: http://www.helsenytt.no/artikler/psykopat.htm Edit: Leif Endret 9. mars 2006 av Arctic Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Muffe er vel ikke den med flest psykopatiske trekk... Anton er en soleklar vinner.. Muffe er bare mindre intelligent, så han sliter med å skjønne helt hva BB går ut på.. Trur egentlig ikke han har skjønt at alle kan se ham hele tiden.. Sitte å lese brev i confession beviser vel det.. Men tilbake til Anton, han er virkelig flink å skjule sitt sanne jeg, samtidig er ikke fyren dum. Han manipulerer de fleste der inne, foruten kanskje en eller 2. Tipper vi kommer til å få se mer av dette sanne jeg om han blir nominert elns Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Muffe er vel ikke den med flest psykopatiske trekk... Anton er en soleklar vinner.. Muffe er bare mindre intelligent, så han sliter med å skjønne helt hva BB går ut på.. Trur egentlig ikke han har skjønt at alle kan se ham hele tiden.. Sitte å lese brev i confession beviser vel det.. Men tilbake til Anton, han er virkelig flink å skjule sitt sanne jeg, samtidig er ikke fyren dum. Han manipulerer de fleste der inne, foruten kanskje en eller 2. Tipper vi kommer til å få se mer av dette sanne jeg om han blir nominert elns 5726563[/snapback] Det har jeg faktisk lagt merke til. Jeg syns han nesten var ubehagelig mot Carina sist fest. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg syns han nesten var ubehagelig mot Carina sist fest. 5726726[/snapback] Hva skjedde da? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) altså, BB er først og fremst en konkurranse om en MILLION! Ikke akkurat småveksel. Anton har helt klart skjønt dette og spiller et bra spill i huset. Han prøver å bli godt likt av alle, han smisker med enhver og han prøver å fremstå som en mann med mye sympati. Han skal også være politisk korrekt i hver situasjon. Det er slik har prøver å fremstille seg selv.. Når han blir litt full derimot, mister han skuespillerevnen iblant og fremstår som en ekkel klyse..mot Carina f.eks. Endret 9. mars 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg syns han nesten var ubehagelig mot Carina sist fest. 5726726[/snapback] Hva skjedde da? 5727203[/snapback] Altså, jeg fikk ikke med meg alt, men han gikk over henne hele tiden, lyttet da hun snakket med Malin. Carina prøvde å si at hun var lei, men han bare fortsatte å være oppi trynet hennes. Jeg syns det er rart at det er så få som har fått seg en smekk. Det er jo faktisk et par der som skulle kjent håndflata. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ja, Hanne og jeg skulle vært en tur innom huset og gitt dem litt god gammeldags juling. Det hadde blitt bra, tenker jeg. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Dere skulle ikke heller vært et par i Prinsessen og Professoren, da? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Dere skulle ikke heller vært et par i Prinsessen og Professoren, da? 5731117[/snapback] Jasså? Få høre hvem som er mindre atraktive nerden? jeg vil se deg ROOOOO:-p Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jasså? Få høre hvem som er mindre atraktive nerden? jeg vil se deg ROOOOO:-p 5731200[/snapback] Er det så mye mer stas å være den hodeløse baben? Synes det så ut som begge sider ble like mye hengt ut i det programmet. Det var verken vodt ment eller særlig seriøst Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jasså? Få høre hvem som er mindre atraktive nerden? jeg vil se deg ROOOOO:-p 5731200[/snapback] Er det så mye mer stas å være den hodeløse baben? Synes det så ut som begge sider ble like mye hengt ut i det programmet. Det var verken vodt ment eller særlig seriøst 5731244[/snapback] Hehe, kan sikkert diskuteres;) Vet du ikke mente det, måtte bare:P Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Anton driter seg så jævli ut ass...særlig når han sto uttafor døra til samuel og carina i går...sto der å lytta mens de kødda med han...haha jævla tosk Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Anton driter seg så jævli ut ass...særlig når han sto uttafor døra til samuel og carina i går...sto der å lytta mens de kødda med han...haha jævla tosk 5731616[/snapback] Jo han begynner virke litt patetisk pågående synes jeg. Men hvem ville vel ikke stoppet og lytte hvis man hørte de snakket om deg der inne. Vet hvertfall at jeg ikke hadde klart og latt være. Det pinlige var jo bare at han ble ferska. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Anton driter seg så jævli ut ass...særlig når han sto uttafor døra til samuel og carina i går...sto der å lytta mens de kødda med han...haha jævla tosk 5731616[/snapback] Jo han begynner virke litt patetisk pågående synes jeg. Men hvem ville vel ikke stoppet og lytte hvis man hørte de snakket om deg der inne. Vet hvertfall at jeg ikke hadde klart og latt være. Det pinlige var jo bare at han ble ferska. 5731684[/snapback] haha, sånne som han MÅ ikke ryke ut, han kommer bare til å bli mer og mer gæærn... Han tar jo ikke ett hint da... river carina ned på fanget selvom hun sier nei, og holder henne... trur noen har kutta av de sosiale antennene hans.... Jeg hater Linn, men hun kom med en jævla bra kommentar om Anton... ett eller annet med ''And you go all Dr.Phil på oss'' ... hu er så ''independent woman'' (som johan så bra sa) wannabe noen ganger, men den kommentaren var så bra... for det er det Anton er... hobby-psykolog...snakke og vurdere alt, uansett om det er sjampo eller en krangel... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg syntes det var så genialt når Linn sa til Angelica: "Det er ikke lett å være blond!" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hehe. Linn ser helt FOR JÆVLIG ut uten sminke. Fysj! Litt off topic, men jeg så noen nevnte prinsessen og professoren. Sub-Lock her på forumet er jo med der. Haha! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Synes hun (Linn) ser jævlig ut uansett, jeg. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 darkness|: Karl-Syvert (som røyk ut) så jo virkelig ut som gjennomsnittsforumbrukeren, da :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Synes hun (Linn) ser jævlig ut uansett, jeg. 5733056[/snapback] støttes! ... Hu sminker seg så jævla stygt...også har ekle silikon tits.... ugh! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 ja! om man først har silikon ville jeg ha fikset så de sitter ordentlig.. De er fæle! Hater trynet hennes, samt all sytingen og klagingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg