Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(de andre baksnakker henne og tror hun er psycho)

5720019[/snapback]

Har dere helt glemt hvor sprengt hun faktisk er?

Ang. utstemmingen, jeg tror Daniel vil være trygg, fordi Muffe og Jessica er mer omdiskutert og kommer til å få flest stemmer.

5720123[/snapback]

Du har ikke tenkt over at det kanskje nettopp derfor blir Daniel som må gå ut? Folk vil ha liv og action i huset. Daniel ser vi jo ALDRI noe til :ermm:

Anyway. Mulig at Jessica kan virke sprengt, men mye av grunnen til dette er nok Muffe's feil. Hva prøver han på egentlig?

Lenke til kommentar

Jessica gjorde et veldig dårlig inntrykk akkurat i det hun entret huset. Dette tror jeg har veldig mye med usikkerhet å gjøre. Nå som hun slapper av og er seg selv, så synes jeg hun virker som en veldig real jente. Muffe ødelegger for både seg selv og Jessica. Familien og vennene hans virker forresten temmelig blåst, så hadde jeg vært Jessica så hadde jeg gitt en god faen i tullingen og funnet meg noe bedre.

Lenke til kommentar
Du har ikke tenkt over at det kanskje nettopp derfor blir Daniel som må gå ut? Folk vil ha liv og action i huset. Daniel ser vi jo ALDRI noe til :ermm:

5720211[/snapback]

Jo, det er nettopp det jeg tenkte. Men hvem gidder å stemme på Daniel om de har gjort seg opp en mening om enten Muffe eller Jessica?

Hva som er sprengt med henne da?

5720211[/snapback]

Jeg synes det virker som hun er utrolig maktsjukoverfladisk, oppmerksomhetsbehov, ego, humørsyk ... Godt mulig det blir bedre når hun blir fratatt fylla. Jeg sier ikke at Muffe er en godklump heller, men jeg er ikke Jessica-fan. (mine meninger, ingen fasit ...)

Lenke til kommentar
blir nok mindre action da Jessica får alkoholforbud gitt..

5720626[/snapback]

Alkoholforbud?!?

5720669[/snapback]

Hun får vel ikke lov til å drikke alkohol etter voldshendelsene ?

5720714[/snapback]

Stemmer!

Håper hun greier seg der. Muffe må ut, han er jo mer falsk enn noe som er veldig falskt, eller noe sånt

Lenke til kommentar
...Muffe har klare psykopatiske trekk.

5724542[/snapback]

Veldig sterk påstand, gjerne utdyp..

5725235[/snapback]

Jeg syns bare han virker fryktelig utspekulert.

Han sender kort til denne jenta han sier han har på utsiden, der han ber om at hun venter på han og at han elsker henne og bubu nana bubu nana. Da han var ferdig med å lese opp brevet krøyp han oppi senga med Jessica og lå oh koste. Bare det er nok til at jeg hadde ditcha han, hadde jeg vært jenta på utsiden. Da Jessica spør hva han skrev så løy han i stedet for å bare si at han ikke ville si hva han.

Han framstille bestandig Jessica som den store, slemme skurken. Samtidig sier han at han ikke vil at hun skal gå ut. Så det som er, er at det virker som han veldig gjerne vil kontrolere Jessica der inne, men også beholde jenta på utsiden.

Og angående den krangelen de hadde ved sist fest. Muffe visste at Jessica ble ukontrolert ved inntak av alkohol. Hvorfor konfronterte han henne når hun ba så mye om at de skulle ta det senere.

Lenke til kommentar
Måten Jessica reagerte er ikke noe unormal. Jeg hadde helt sikkert klabbet til han mye hardere hadde det vært meg.

5725318[/snapback]

akkurat det samme tenkte jeg.. irriterte meg at hun bare satt og tok imot alt fra alle dagen etter. greit nok at hun er litt ustabil og ikke helt god, men denne gangen var det absolutt ikke hennes feil.

the muff is evil.

Lenke til kommentar
Jeg tror han sa" hadde vi hatt sex ville ikke du hatt sex med Samuel"

5724810[/snapback]

Skjønner godt hun fiket til han! Men at han klarte å få det til å bli "tre slag med knyttneven" er ganske utrolig!

Ang det brevet; for en type! Sitter og ramser opp at han vet hun har det vondt, men han har det vondere. At hun ikke må høre på alt skitsnakket i huset. Og at han tror at hun sitter der ute og venter på han og vil gi han en sjanse til :!:

Og noe annet som er ganske morsomt er at han prøver å få fram at Jessica er utro! LOL... Den kom fra rette ræva :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...