Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke vært noe fan av BB i år. sett kanskje 2-3 episoder å har allerede lagt merke til noe

Alle guttene er femidotter som tror de er noe. men de er bare falske o de er bare domme

Alle jentene er rare, stor i kjeften, og "blond.

dette gir meg ikke noe interesse for BB

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Det er som alle andre reality show, alltid best første gangen.

5712787[/snapback]

Joda, tror vi alle er enige om at første sesong av BB var best. Det var noe ingen hadde hørt om før, og med all reklamen i forkant, ble programmet en revolusjon innen tv-produksjon i seg selv. Jeg tror det er best å slutte med et program når det når toppen, slik at det er noe som blir husket tilbake på som positivt. Og heller kanskje ta opp igjen programmet en del år senere.

Allikevel må jeg innrømme at BB har noe ved seg som gjør at det er helt greit å se på. Det er ikke av det mest lærerike programmet, men det nytter so tidsfordriv til de tusen ;) Skal klare å holde ut denne sesongen, men tror at dette er siste året med BB for en stund.

Lenke til kommentar

Muffe kommer til å bli så jævla dissa av alle utlendingsvenna sine på utsia... han blei slått til av ei jente, og det er skikkelig diss mot sånne folk..ser det på Muffe, han har litt noia for hva folk ute tenker... han presiserte jo 33 ganger at det bare var kødd... men man så jo at det ikke var det...whatever... Muffe = Pussywhipped!

Lenke til kommentar

Muffe er litt kylling ja!

Hadde jeg vært han, hadde jeg gitt f*** i hun jenta på utsiden, siden det allerede hadde gått skeis... Og heller beklaget i confession.. og vært fri!

(ikke gått for jessica hvertfall..)

om han hadde hatt noe skikkelig på g med den jenta, hadde han ikke pult jessica!

Lenke til kommentar
Håper Daniel ryker jeg!

Muffe begynner å komme seg nå... han sa faktisk "vi har jo koset oss litt her inne" til Jessica da de snakket om den lille kjappe mellom Jessica og Samuel!

5717477[/snapback]

I likhet med Mirann lurer jeg virkelig på hva Muffe holder på med. Han benekter ting som er blitt gjort forran kamera, hallo! Han lyger om hva som virkelig skjedde inne på badet på søndag, og det virker som om han prøver å legge hele skylda på alt dritet han har opplevd, over på Jessica. Fatter ikke hva den mannen der tenker med. Han gjør alt så mye vanskeligere for seg selv. Han vikler seg inn i sitt eget tullball. :hrm:

Men allikevel er jeg enig med deg i at Daniel bør ryke på søndag.

Lenke til kommentar

Muffe er en taper som ødelegger for Jessica. Jeg skal si meg enig i at han skaper litt action i huset, men når ting begynner å gå veldig over på Jessicas bekostning (de andre baksnakker henne og tror hun er psycho), så synes jeg egentlig at det er best at Muffe ryker.

Lenke til kommentar
(de andre baksnakker henne og tror hun er psycho)

5720019[/snapback]

Har dere helt glemt hvor sprengt hun faktisk er?

Ang. utstemmingen, jeg tror Daniel vil være trygg, fordi Muffe og Jessica er mer omdiskutert og kommer til å få flest stemmer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...