Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten heeeerlig at Wenke forlot huset. Kunne ikke vært bedre.

For min del kunne likegodt Daniel dra.. han gjør ikke stort mer i huset enn det Wenche gjorde..

Du har forsåvidt et poeng. Men takler bare ikke væremåten på den dama der, spesielt ikke når hun har drukket. Satser på at Daniel ryker neste søndag.

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Muffe driter seg kraftig ut. Han må ha et helt forvridd virkelighetssyn. "Nei, vi har ikke hatt sex". Haha Så påstår han at Jessica utnytter ham. Det er jo HAN som utnytter henne. Greit å ha noe å pule på inne i huset, og så skal han liksom ut igjen til andre damen. Virker som han ser på Jessica som en puledukke som bare skal brukes men ikke noe mer. I tillegg så mener han at Jessica er for mye for han. Men herregud, greier han å holde ut med henne inne i huset hvor alt er så mye mer intimt, så burde han vel fint taklet det på utsiden.

Lenke til kommentar
Over for Wenche ja, kanskje like greit..

Raggar må jo bare vinne.. Han er så tøff..

5707148[/snapback]

Enig, dessuten er han den eneste som vil gjøre noe søtt og fornuftig for pengene. Han har sagt at hvis han vinner millionen skal endelig han og dama få giftet seg, de er visst ikke så veldig rike at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Over for Wenche ja, kanskje like greit..

Raggar må jo bare vinne.. Han er så tøff..

5707148[/snapback]

...dessuten er han den eneste som vil gjøre noe søtt og fornuftig for pengene...

5708615[/snapback]

Vel, Muffe skulle jo gjøre det samme så..Raggar var vel ikke den eneste...

----

Lo godt når Muffes kompiser antydet at Samuel hadde litt lyst på Muffe..

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Daniel skulle ha gått, Wenche var  blåst, men hu skapte værtfall intriger, og det er intriger som gjør BB morsomt...

5710179[/snapback]

Må nesten innrømme at jeg godt kunne tenkt meg å hatt henne der for underholdningens skyld ja :innocent: Daniel er jo usynlig:-(

Lenke til kommentar
Daniel skulle ha gått, Wenche var  blåst, men hu skapte værtfall intriger, og det er intriger som gjør BB morsomt...

5710179[/snapback]

Må nesten innrømme at jeg godt kunne tenkt meg å hatt henne der for underholdningens skyld ja :innocent: Daniel er jo usynlig:-(

5710201[/snapback]

Nettopp! Daniel er en helt døll person, han bare loker rundt...

En jeg kunne ha tenkt meg å personlig kaste ut av huset er Linn.

Det må være den desidert værste sladrekjærringa jeg noen gang har sett!!

Hu baksnakker en person, og går til samme person 10 min etterpå og baksnakker de andre.... kækkle kjærring!

Lenke til kommentar

5710179[/snapback]

5710201[/snapback]

Hu baksnakker en person, og går til samme person 10 min etterpå og baksnakker de andre.... kækkle kjærring!

5710635[/snapback]

Hun tror sikkert hun er taktisk:-D

Lenke til kommentar

5710179[/snapback]

5710201[/snapback]

5710635[/snapback]

kunne ikke vært mer enig! :w00t:

Lenke til kommentar
Jessica, Muffe og Daniel er nominerte! Tydelig at deltakerene ikke liker kranglen mellom jessica og muffe...så vil de ha ut ghost man

5711555[/snapback]

Forstår jeg godt. Men samtidig har det gått opp for meg at Jessica ikke er den jeg trodde hun var i begynnelsen. Hun er seg selv, sier ting rett ut, og står for det hun gjør (i motsetning til Muffe). Daniel holder som regel kjeft, og lister seg rundt i huset uten at det han blir lagt merke til så altfor godt. På hodet ut med han, og deretter Linn. Først da, begynner det å ligne noe.

Go Raggar :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...