Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen Wenche minner meg om eksvenninna mi, så jævla blåst og egoistisk og NULL selvinnsikt. INGEN skal få ta min Jessica, skal stemme Wenche ned i senk. Kjerringa må ut ... kommer langt med kropp, men så langt skal hun faen ikke få komme.

Rart hvordan jeg lever meg inn i ting som om jeg var der selv. :blush:

Lenke til kommentar

Wenche virket helt merkelig.. :wee:

så utallige mange gullkorn. "jeg har alltid fått hvem jeg vil ha" at det går an..

og gjør hun ingenting annet enn å se seg i speilet? nei, få droget ut.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Wenche virket helt merkelig.. :wee:

så utallige mange gullkorn. "jeg har alltid fått hvem jeg vil ha" at det går an..

og gjør hun ingenting annet enn å se seg i speilet? nei, få droget ut.

5701411[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor Carina gidder å være så snill mot henne, sikkert fordi hun ikke klarer å være slem mot henne slik de andre er. Ser dere ikke hvor viggo hun er? INGEN snakker med henne mer enn to minutter, hvis hun er heldig så får hun fem minutter med noen. ;)

Lenke til kommentar
INGEN snakker med henne mer enn to minutter, hvis hun er heldig så får hun fem minutter med noen.  ;)

5701427[/snapback]

Det er sikkert litt fordi ingen skjønner hva hun "sier". Er bare noen lyder som kommer ut fra kjeften hennes jo. Og når hun endelig får ut en setning så er det så dumt at man lurer på hvor hun tar det i fra :p

Lenke til kommentar

Hehe ser at folk liker hun nordlandsbærten eller hvor hun nå kommer ifra... Noe jeg har reagert på er det rottereiret av et hår hun har. Det står jo faen meg en halvmeter utav skallen på hun. Noen sier stygt det sier ihvertfall jeg om det...

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke de kjedelige folka i huset nomineres? Sami er kjedelig og har ingen nytteverdi i huset, Malin er kjedelig og hun får særbehandling av BB pga overvekt og Therese kan gå ut fordi hun bare snakker dritt om de andre jentene for å føle seg bedre selv. Therese, ta deg en titt i speilet, så kan du revurdere om du synes det passer seg å disse de andre. GAH, hater kjedelige personer som bare driver rundt uten mål og mening.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...