darkness| Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Haha. Straff henne, Daniel!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg får helt vondt i sjelen av sånne mennesker som Wenche. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 hei hå, ikke sett bb på godt over en uke nå. noen som vil fill me in? fått med meg at hun wenche berta har gjort noe i fylla eller lignende, men ikke helt hva.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Har heller ikke sett BB på godt over en uke. Hva skjer'ah? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Har ikke sett på BB på 3-4år, hva skjera? måtte bare Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Fy faen Wenche minner meg om eksvenninna mi, så jævla blåst og egoistisk og NULL selvinnsikt. INGEN skal få ta min Jessica, skal stemme Wenche ned i senk. Kjerringa må ut ... kommer langt med kropp, men så langt skal hun faen ikke få komme. Rart hvordan jeg lever meg inn i ting som om jeg var der selv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Wenche virket helt merkelig.. så utallige mange gullkorn. "jeg har alltid fått hvem jeg vil ha" at det går an.. og gjør hun ingenting annet enn å se seg i speilet? nei, få droget ut. Endret 4. mars 2006 av phax Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Wenche virket helt merkelig.. så utallige mange gullkorn. "jeg har alltid fått hvem jeg vil ha" at det går an.. og gjør hun ingenting annet enn å se seg i speilet? nei, få droget ut. 5701411[/snapback] Skjønner ikke hvorfor Carina gidder å være så snill mot henne, sikkert fordi hun ikke klarer å være slem mot henne slik de andre er. Ser dere ikke hvor viggo hun er? INGEN snakker med henne mer enn to minutter, hvis hun er heldig så får hun fem minutter med noen. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hmm.. det kom to ganger.. Eller iallfall litt av det jeg skrev Endret 4. mars 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 INGEN snakker med henne mer enn to minutter, hvis hun er heldig så får hun fem minutter med noen. 5701427[/snapback] Det er sikkert litt fordi ingen skjønner hva hun "sier". Er bare noen lyder som kommer ut fra kjeften hennes jo. Og når hun endelig får ut en setning så er det så dumt at man lurer på hvor hun tar det i fra Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Wenche sprayer og sprayer på bryst og armer. - Altså, jeg tror at spraytan skal virke i noen dager, men du sprayer jo hver dag, sier Gabriela. - Jo, svarer Wenche og sprayer litt mer. DIGG. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det der kan det da umulig bli noe bra resultat av ? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hehe ser at folk liker hun nordlandsbærten eller hvor hun nå kommer ifra... Noe jeg har reagert på er det rottereiret av et hår hun har. Det står jo faen meg en halvmeter utav skallen på hun. Noen sier stygt det sier ihvertfall jeg om det... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 I kveld er det igjen 1 som ryker! Jeg tror/trodde Daniel går/kom til å gå.. men har ikke sett så mye denne uken... Hva tror dere andre ? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ja, hvem er egentlig Daniel? Knapt sett hvordan han ser ut, jo.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Wenche må jo bare ut, mer lost dame har jeg ikke vært borti før:/ Men det kan jo hende det blir mer krangling viss hun blir Håper bare ikke Jessica ryker. Daniel kan ryke, syns jeg... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kan ikke sende ut alle folkene som får folk til å prate om programmet. Det er fortsatt et komersiellt TV-program vi prater om Hvis det bare er de kjipe og snille folkene igjen, forsvinner alle seerne. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kan ikke sende ut alle folkene som får folk til å prate om programmet. Enig der! De har jo liksom skreddersyd programmet med deltagere som skal "passe" / "ikke passe" sammen også da! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvorfor kan ikke de kjedelige folka i huset nomineres? Sami er kjedelig og har ingen nytteverdi i huset, Malin er kjedelig og hun får særbehandling av BB pga overvekt og Therese kan gå ut fordi hun bare snakker dritt om de andre jentene for å føle seg bedre selv. Therese, ta deg en titt i speilet, så kan du revurdere om du synes det passer seg å disse de andre. GAH, hater kjedelige personer som bare driver rundt uten mål og mening. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 holdte på å dette av stolen når jeg så Malin under "bytte-klær" leken..fint at hun har gått ned i vekt men hun må da få fikset løshuden kosmetisk! Btw: dusjer henne full påkledd ell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg