darkness| Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Den fyren er ikke mye reservert med tanke på at han faktisk har (hadde) dame utenfor. I tillegg så lar han hun ekle Gabriella sitte overskrevs seg. Huff. Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Rickard eig alle!! Håpa han vinn eller Samuel Bra Angelika og Kristian er ute!! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Den fyren er ikke mye reservert med tanke på at han faktisk har (hadde) dame utenfor tja, han er jo litt reservert da.. men hadde det vært meg; enten eller! det værste er at han tror han har dame som venter på han xx] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 HVIS hun fortsatt venter på han er hu passe tett i toppen. Jeg ville ikke hatt ei dame som flyr på andre med en gang de har sjansen til det.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Muffe er ikke reservert. Han har driti seg ut for lenge siden. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) lurer på om Muffe er god i muffdiving jeg Endret 28. februar 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Muffe er ikke reservert. Han har driti seg ut for lenge siden. 5679865[/snapback] Han har driti seg ut, og det vet han nok.. Jaja, noen ganger så tenker gutter med feil hode. Synd for damen hans.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har ikke han Muffe vært sammen med hun andre i fire uker før han gikk inn i huset?? Tipper han ikke ser så mye til henne mer Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Tror ikke jeg eller ;p Skjønner ikke hvorfor han ikke kjører løpet fullt ut, eller lenger med Jessica ? eller er vel kanskje ikke stort å satse på det eller ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Muffe har sagt at han aldri kan ha et forhold med Jessica fordi hun er "for mye" for han. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Muffe har sagt at han aldri kan ha et forhold med Jessica fordi hun er "for mye" for han. 5680452[/snapback] sant det.. Noe jeg forstår ;P Men fra dagens episode, Wenche og Danne.. Kan jo bli mye bang i det rommet den neste uken ? ;P Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Har ikke sett så mye på BB i det siste, men hva feiler det hun der Wenche?? Så på i sta og hun klarer knapt si et forståelig ord! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 hehe, nesten så hun virker dopa omtrent synes jeg x] menmen.. skal ikke si så mye.. mange dialekter man ikke skjønner helt ;P Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 hehe, nesten så hun virker dopa omtrent synes jeg x] menmen.. skal ikke si så mye.. mange dialekter man ikke skjønner helt ;P 5680575[/snapback] He he.. Jeg kjenner flere fra sørlandet, har aldri hatt noen problemer med å skjønne hva de sier. Hun der er kanskje bare litt enkel? Tenke og prate samtidig er ikke så lett Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 hehe, nesten så hun virker dopa omtrent synes jeg x] menmen.. skal ikke si så mye.. mange dialekter man ikke skjønner helt ;P 5680575[/snapback] He he.. Jeg kjenner flere fra sørlandet, har aldri hatt noen problemer med å skjønne hva de sier. Hun der er kanskje bare litt enkel? Tenke og prate samtidig er ikke så lett 5680587[/snapback] Jeg greier liksom ikke til å få helt taket på dialekten hennes jeg... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg blir flau av Wenche. Herregud for et blåst kvinnemenneske! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Helt enig, Stine. Hun går etter vinden i hvert fall. "wooho, daniel har blitt konge på haugen, da går vi etter han i stedet for anton". Hun kan umulig ha mer enn 10 hjerneceller i drift opp i hodet om gangen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Lufthode-Wenche :!: Rar person... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 .... Okeeeei.... Wenche truer med å FORLATE huset om hun ikke får lov å gå med sminke? Og sitter og småsipper over det? Er det mulig?? "Nei jeg kunne tenkt meg å vinne den millionen, men får jeg ikke ta på meg 10 lag sminke, glem det" :!: Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 .... Okeeeei.... Wenche truer med å FORLATE huset om hun ikke får lov å gå med sminke? Og sitter og småsipper over det? Er det mulig?? "Nei jeg kunne tenkt meg å vinne den millionen, men får jeg ikke ta på meg 10 lag sminke, glem det" :!: 5691815[/snapback] Hun lager iallefall litt underholdning.. Sikkert nok for de andre i huset også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg