Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Jadda. Var da tilbake fra noen helsprø dager i Oslo. Var ute i går, og vi kom tilfeldigvis over et utested som het noe slik som, nei det husker jeg faktisk ikke. Men jeg kan si at det lå like ved Karl Johans Gate. Stedet var helt enormt. Det var flere etasjer, og det var sikkert over 500 personer der inne. Det kan også nevnes at 95% av alle guttene hadde langt hår, og hårbånd. Sikker på at flere av dem brukte brunkrem også, slik som en viss annen person som ble stemt ut fra BB her forleden. Jeg snakker da såklart om Kristian. Og tror du ikke at den kleine jævlen him self dukket opp? :p Stod der å klådde på ei høy blondine. Det kunne se ut som om de var litt mer enn bare venner. Og dette gjør jo at folk begynner å lure. Hva med Angelica? Klyse, sier bare jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er inne på Bigbrother.no, og har betalt 20 kr for å se live i en time. Greia er at jeg gikk inn på sonen, og til min store forbauselse, var sonen ominnredet til en liten suitte. I bakgrunnen kunne jeg høre stemmene til Angelica og Kristian, og straks tenkte jeg at de muligens skulle flytte inn, for kanskje å kjempe seg inn i huset senere. Men akkurat nuh forsvant stemmene deres. Kanskje ga de faen og stakk?:p Blir spennende å se om de virkelig skal være igjen i huset (sonen). Det er vel ikke for ingen grunn at de har gjort sonen om til en luksus suitte?! :hmm::D

Lenke til kommentar

Angelica, tøsen uten øyenbryn gikk ut i går. Hurra.

Jeg heier på Jessica. I starten likte jeg ikke henne, men hun har vist veldig mange ekte sider av seg som jeg liker. Hun Gabriella er forresten ekkel. Håper hun får seg en på trynet.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...