vanilla ice Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jadda. Var da tilbake fra noen helsprø dager i Oslo. Var ute i går, og vi kom tilfeldigvis over et utested som het noe slik som, nei det husker jeg faktisk ikke. Men jeg kan si at det lå like ved Karl Johans Gate. Stedet var helt enormt. Det var flere etasjer, og det var sikkert over 500 personer der inne. Det kan også nevnes at 95% av alle guttene hadde langt hår, og hårbånd. Sikker på at flere av dem brukte brunkrem også, slik som en viss annen person som ble stemt ut fra BB her forleden. Jeg snakker da såklart om Kristian. Og tror du ikke at den kleine jævlen him self dukket opp? Stod der å klådde på ei høy blondine. Det kunne se ut som om de var litt mer enn bare venner. Og dette gjør jo at folk begynner å lure. Hva med Angelica? Klyse, sier bare jeg Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 heh, var det ikke en kompis av han som sa at han var sånn ? på direkten.. "nei, kristian.. han er ikke ute etter noe seriøst" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Han dumme kameraten til Kristian som var på livesendingen forstod jo ikke svensk engang. Når han fikk sprm om Kristian var feminin. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Fy faen kompisen til Kristian cracked me up. For en genial kar, tydelig at han er glad i en trekker nå og da. "Vi kaller'n bare ... BØNNA" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg så reprisen av BB nå, og de viste ikke et sekund av Sami. Hvorfor? Pga det som har stått i media? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg så reprisen av BB nå, og de viste ikke et sekund av Sami. Hvorfor? Pga det som har stått i media? 5666119[/snapback] Han er kanksje litt.... kjedelig. ( selv om han har en "bad" fortid ) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Joa, plager ikke meg, men de kunne jo vist han så vi så han var der og ikke var kastet ut Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Joa, plager ikke meg, men de kunne jo vist han så vi så han var der og ikke var kastet ut 5666128[/snapback] Støtter deg der Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Heia Ragg`ern.. Han må bare vinne.. Edit: Skriveleif Endret 26. februar 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Fy faen for en latterlig krangel som var i går x] teiteste ever! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Fy faen for en latterlig krangel som var i går x]teiteste ever! 5667113[/snapback] Fikk ikke med meg! Hvem kranglet? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Da var Angelica ute. Syns hun kunne vært en uke til, føler Kristian har ødelagt for henne der inne! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Da var Angelica ute. Syns hun kunne vært en uke til, føler Kristian har ødelagt for henne der inne! 5670407[/snapback] Mhm, syns også hun kunne hatt på seg en bh i dag:-P Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Bh hver dag! Usexy uten.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Er inne på Bigbrother.no, og har betalt 20 kr for å se live i en time. Greia er at jeg gikk inn på sonen, og til min store forbauselse, var sonen ominnredet til en liten suitte. I bakgrunnen kunne jeg høre stemmene til Angelica og Kristian, og straks tenkte jeg at de muligens skulle flytte inn, for kanskje å kjempe seg inn i huset senere. Men akkurat nuh forsvant stemmene deres. Kanskje ga de faen og stakk? Blir spennende å se om de virkelig skal være igjen i huset (sonen). Det er vel ikke for ingen grunn at de har gjort sonen om til en luksus suitte?! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Haha, ya think? 5670570[/snapback] Vet a faen, vi får se hva som skjer Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 litt dristig anntrekk av henne i dag ja! men faen da, kristian burde ha fikset håret sitt ass ;P greit han så fæl ut i huset, men da han kommer ditt på direkten på tv burde håret se bra ut ! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Angelica, tøsen uten øyenbryn gikk ut i går. Hurra. Jeg heier på Jessica. I starten likte jeg ikke henne, men hun har vist veldig mange ekte sider av seg som jeg liker. Hun Gabriella er forresten ekkel. Håper hun får seg en på trynet. Endret 27. februar 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 I dag skal de nominere igjen.. Tror Linn og Gabriella blir nominert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg