Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo litt det samme med Richard som med Carl i fjor; Han appelerer lite til småripsene som faktisk avgjør med de rosa Nokiaene sine.

5605397[/snapback]

gjør han virkelig det? har fått mer inntrykk av at han appelerer til folk som setter pris på mennesker som ikke er redd for å vise seg selv, selvom man er annerledes enn andre :)

Lenke til kommentar
Det er jo litt det samme med Richard som med Carl i fjor; Han appelerer lite til småripsene som faktisk avgjør med de rosa Nokiaene sine.

5605397[/snapback]

gjør han virkelig det? har fått mer inntrykk av at han appelerer til folk som setter pris på mennesker som ikke er redd for å vise seg selv, selvom man er annerledes enn andre :)

5605516[/snapback]

Han skriver appelerer LITE :p

stusset over det samme selv!

Btw de som så på i kveld, er det verdt å være oppe til reprisen ? eller skal jeg bare sovne ? xx]

Lenke til kommentar

Hvorfor gikk han ene meget lite tiltrekkende norske fyren i bar overkropp? Så litt av dagens episode og la merke til denne gutten med en slags misformet rygg av et slag. Var nærmest 90 grader fra ryggen til rumpen. Hadde jeg vært han ville i alle fall ikke jeg gått rundt i bar overkropp på TV. :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...