bortevekk Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg så i går, Muffe sa han kunne ha sex med Jessica utenfor huset. Jessica fortalte at de sov sammen og om nettene så pratet han sextinger til henne. Jeg husker ikke helt hva han hadde sagt, men det gikk på noe de to kunne gjør.. 5596982[/snapback] De kommer sikkert til å humpe=) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Muffe har sagt at han aldri skal ha sex i huset. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Muffe har sagt at han aldri skal ha sex i huset. 5598834[/snapback] Det sier de alle Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 De kommer sikkert til å humpe=) 5598530[/snapback] GARANTERT! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Skjer sikkert noe. Muffe er en slesk kar. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg tenkte at det var merkelig så anstendig Jessica hadde kledd seg på direktesendingen, men hun hadde jo ikke no på bena .... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg tenkte at det var merkelig så anstendig Jessica hadde kledd seg på direktesendingen, men hun hadde jo ikke no på bena .... 5599375[/snapback] hehe,ja...merkelig mamma: "æ syns nu det e forfærdelig at jentan kler sånn æ da" Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg tenkte at det var merkelig så anstendig Jessica hadde kledd seg på direktesendingen, men hun hadde jo ikke no på bena .... 5599375[/snapback] *LOL* Akkurat det tenkte jeg og! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Samuel er bifil? Sa de ikke det første prog? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Uff, er det noen jeg hater der så er det Linn. Javel, så hun har tatovert på eyeliner og skraverte lepper, forstørret brystene fra b til d, fint for henne. Gjorde det henne pen? Nei, hun ser ut som en jævla hest. Plager meg at hun tror hun er så jævla digg. Angelica virker som den mest intellektuelle blant jentene. Hun er faktisk ikke bare blond og dum som de andre. Synd hun har operert litt for mye i ansiktet, hadde vært så pen uten operasjonene i ansiktet.Var så morsomt da Linn sa: "Ikke lett å være blond" også er hun blond selv (fake blond, riktignok). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hehe. Akkurat det siste fikk jeg også med meg. Måtte le litt da. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 AnAnAs: Jeg er enig. Hun er ikke akkurat fruktfat Og hun virker veldig slitsom.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Uff, er det noen jeg hater der så er det Linn. Javel, så hun har tatovert på eyeliner og skraverte lepper, forstørret brystene fra b til d, fint for henne. Gjorde det henne pen? Nei, hun ser ut som en jævla hest. Plager meg at hun tror hun er så jævla digg. Angelica virker som den mest intellektuelle blant jentene. Hun er faktisk ikke bare blond og dum som de andre. Synd hun har operert litt for mye i ansiktet, hadde vært så pen uten operasjonene i ansiktet.Var så morsomt da Linn sa: "Ikke lett å være blond" også er hun blond selv (fake blond, riktignok). 5603357[/snapback] nei fy faen, den dama er rett og slett stygg! Linn er helt blåst i huet ass, eneste hu gjør er å snakke piss og vrir og vender på alt når hu blir tatt i å baksnakke andre... jævla drama queen! jeg hater sånne damer... Malin virker som den dama med mest i huet... og de øynene hennes Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Syns ikke Angelica virker som den smarteste heller jeg. Skjønner ikke hvorfor hun skal menge seg med ekle Kristian. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Linn er nominert igjen da, så ryker nok ut på søndag. Viss ikke folk er lei av Kristian og Angelicka da... Syns ikke Norge gjør det så bra at det gjør noe:( Får håpe Richard holder ut en stund! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Linn er bare grinete og masete.. Richard er tøff Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Lenge leve Richard ja! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Noen som veit hva mer Angelica heter ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Angelica Bremert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg