MartinF Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Skjønner ikke hvordan kan dere se på bigbrother? Det er ikke noe artig å se på. 5585730[/snapback] Bruker vel ikke følge med på Big Brother jeg, men når en person fra lokal miljøet deltar(Morten ) så må jeg nesten følge med Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Skjønner ikke hvordan kan dere se på bigbrother? Det er ikke noe artig å se på. 5585730[/snapback] Og da går du inn på en tråd som heter Big Brother og leser?? Er vel du som er mest rar da tror jeg... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Du skjønner ikke hvorfor, vel, vi skjønner ikke hvorfor DU ser det obligatorisk at vi skal lese din totalt uinterressante mening om at "BB ER DOMMMT!". La være å lese tråder som omhandler programmet da, er ikke værre enn det, akkurat som at man kan slå av TVN eller skifte kanal når BB vises. Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Du skjønner ikke hvorfor, vel, vi skjønner ikke hvorfor DU ser det obligatorisk at vi skal lese din totalt uinterressante mening om at "BB ER DOMMMT!". La være å lese tråder som omhandler programmet da, er ikke værre enn det, akkurat som at man kan slå av TVN eller skifte kanal når BB vises. 5586706[/snapback] Skreiv bare min mening. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 synes egentlig morten kunne gått ut.. ikke fordi han er bøg og sminker seg (mer enn de andre guttene) men bare fordi jeg ikke liker personligheta hans helt.. 5585731[/snapback] Først og fremts må Linn ut! Men Morten kunne godt ha forlatt huset, ok, han er homo, men slapp av! Han er så" no må dokker aill skjønn d at det e naturlig å vær homo, å dokker må AKKSEPtere d tvært" stakkars Richard:P jessica lager oppstyr, så hun må nesten få bli! Tror ikke seerene stemmer henne ut pga av den flaskeepisoden, heller tvert i mot:) Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Linn er jo den verste kontroll freaken! ikke lagt merke til det før idag. Hvorfor i helvete blander hun seg? begynner og skal styre de andre.. merkelige dame. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Skal se reprisen, hvis jeg husker det. Håper BB skal begynne med litt helvete snart.. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Han er så" no må dokker aill skjønn d at det e naturlig å vær homo, å dokker må AKKSEPtere d tvært"stakkars Richard:P 5588047[/snapback] Han sa til Richard at "det skulle ikke ha noe å si hva man drev på med i senga", men han er jo ufattelig homo hele tiden. Jaja. Ut med Linn Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Såklart han er det hele tiden, hva skulle han ellers vært? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Selfølgelig er han det, men jeg forstår at Richard ikke forstår seg på fyren. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Fikk Carina seg nåt på slutten av episoden idag eller så det bare sånn ut? EDIT : UT med Linn! Morten kan være igjen en uke, noen må man ha å flire av. Endret 11. februar 2006 av b0berg Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Var det hun som fikk en "stake i stumpen"? Så ganske sånn ut når dem løfta opp dyna. Aner ikke hva dem heter, men fikk akkurat den snutten med meg før programmet var ferdig. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det var vel Angelica som fikk en stiv en i 2'ern tror jeg.. Av kristian. Hvem kom med denne kommentaren da de bollet: "Skal ni inte ha lite saft istället" ? De begynte bare å flire.. så fikk de på buksene igjen x] Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Ser stort sett aldri på BB, hater den type TV, men fekk med meg ein stjernekommentar i dag. 2 stykk ligger og koser med kvarandre i senga og ein svenske kjem inn: "Ni vil inte ha lite saft i stallet?" *(kan ikkje svensk) "Dere vil ikke ha litt saft i steden for?" Endret 11. februar 2006 av zeph Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Noen som vet hva de odds greien på bb-siden er for noe? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 er jeg veldig trøtt eller finner jeg det bare ikke ? x] funker det å finne link ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Gå på profilene til deltakerene. Malin, 26 årFra: Stockholm Dager i huset: 15 Odds: 8 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 ok er vel sjangsen for at de enten blir eller ryker ut i løpet av de dagene.. skjønnte det på en måte, og på en annen måte ikke :S hrmf, før trøtt til å tenke for mye også ;P Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Kanskje du skal gå å kose puta di snart. Ikke sovne på tastene, da får du ufine merker i panna. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Noen som vet hva de odds greien på bb-siden er for noe? 5590425[/snapback] Jo lavere odds (lavere tall), jø større sjanse for at de ryker ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg