Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Joda, men det skal jo også sies at sesong 1 er det eneste bortsett fra denne sesongen som har vært verdt å se på :) Men trolig bare fordi alle snakket om hvor fælt det kom til å bli og hvor ødelagte vi ville bli av å se det, vi hadde vel strengt tatt ikke noe valg!

Lenke til kommentar
Det er det da ingen som har skrevet. Men ho står for det ho gjer, og det er det folk forsvarer ho for. Om ho ikkje gjer det mest korrekte valget av handling i følge deg i alle situasjoner så betyr i grunn det ingen verdens ting. Hverken Jessica, Hitler, meg eller deg er/var perfekte eller oppfører oss/har oppført oss perfekt. Men om en står for det en gjer burde folk respektere en. Uansett om det var dumt eller ikkje...

6158997[/snapback]

Du tuller nå?

Du mener vi burde respektere f.eks. Hitler?

Beklager, jeg klarer ikke å respekter onde mennesker, uansett hvor mye de "står for det".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Sånn som jeg har forstått har Jessica og foreldrene ikke akkurat vært perlevenner ganske lenge. Og det er kanskje ikke så lett for foreldrene å se datteren gjøre noe de oppriktig synes er fullstendig galt. Men ja jeg er enig, jeg syns familien skal støtte hverandre, jeg hadde nok ikke gått inn i huset dersom familien min var imot det, familien min er såpass viktig for meg.

Lenke til kommentar
Sånn som jeg har forstått har Jessica og foreldrene ikke akkurat vært perlevenner ganske lenge. Og det er kanskje ikke så lett for foreldrene å se datteren gjøre noe de oppriktig synes er fullstendig galt. Men ja jeg er enig, jeg syns familien skal støtte hverandre, jeg hadde nok ikke gått inn i huset dersom familien min var imot det, familien min er såpass viktig for meg.

6164521[/snapback]

Er enig med deg der... Jeg respekterer min familie og mine venner såpass høyt at jeg ville aldri oppført meg slik. Jeg kunne aldri heller blitt med på et slikt program vist familien min var sterkt i mot det. Irriterer meg at alle sier det er flott hun er seg selv, men man trenger vel ikke å oppføre seg slik vel..? Jeg kan jo være meg selv og bitch, betyr ikke at det er greit man er bitch...Skal man få lov til å behandle folk som man vil så lenge man sier det er bare slik man er..? Akkuratt det skjønner jeg ikke.. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ikke alt som er lett å skjønne heller.Det er selvsagt ikke positivt å være falsk, og alle burde jo prøve å være mest mulig seg selv, men det å være seg selv er ikke en unnskyldning som man kan bruke til alt. Det er den store forskjellen. :)

EDIT: Jeg sier ikke at foreldrene skal bestemme livet ditt, og det er jo ganske ekstremt i Jessicas tilfelle, men jeg kunne aldri gjort noe sånt om familien min var sterkt imot det.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

6164521[/snapback]

Er enig med deg der... Jeg respekterer min familie og mine venner såpass høyt at jeg ville aldri oppført meg slik. Jeg kunne aldri heller blitt med på et slikt program vist familien min var sterkt i mot det. Irriterer meg at alle sier det er flott hun er seg selv, men man trenger vel ikke å oppføre seg slik vel..? Jeg kan jo være meg selv og bitch, betyr ikke at det er greit man er bitch...Skal man få lov til å behandle folk som man vil så lenge man sier det er bare slik man er..? Akkuratt det skjønner jeg ikke.. :hmm:

6164710[/snapback]

Du får Jessica til å fremstå som ond, noe hun faktisk ikke er.

Lenke til kommentar

6164521[/snapback]

6164710[/snapback]

Du får Jessica til å fremstå som ond, noe hun faktisk ikke er.

6164751[/snapback]

Da beklager jeg, men mener ikke hun er ond. For meg virker hun ut som en grei jente med kanskje litt dårlig selvbilde. Greien er det at når hun oppfører seg dårlig, eller gjør ting som ellers virker frekt så er det greit siden det er henne. Det er liksom bare slik hun er... så derfor må vi bare akseptere det. Det syntes jeg er feil. Man kan ikke bare si at man er seg selv så derfor er det greit. Det er ikke en unnskyldning...

Lenke til kommentar
er d ikke strenge skatte regler på penge gevinster i sverige.. pluss at kronekursen er jo 82 SEK pr 100 NOK...

leste på bbforumet at jess "bare" for utbetalt 400 000nokr.. tilsammen.. kan d stemme.. noen som vet?

6159523[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Dagens ordbok: skatteregler, pengegevinster.

Hvis man for eksempel må betale 40 % skatt, blir det igjen 600 000 SEK.

600 000 SEK er i følge din kurs 468 000 NOK.

Bare eksempeltall, men sikkert ikke usannsynlig.

Lenke til kommentar
Det er det da ingen som har skrevet. Men ho står for det ho gjer, og det er det folk forsvarer ho for. Om ho ikkje gjer det mest korrekte valget av handling i følge deg i alle situasjoner så betyr i grunn det ingen verdens ting. Hverken Jessica, Hitler, meg eller deg er/var perfekte eller oppfører oss/har oppført oss perfekt. Men om en står for det en gjer burde folk respektere en. Uansett om det var dumt eller ikkje...

6158997[/snapback]

Du tuller nå?

Du mener vi burde respektere f.eks. Hitler?

Beklager, jeg klarer ikke å respekter onde mennesker, uansett hvor mye de "står for det".

6163260[/snapback]

Hitler var sjuk, så det blir noke spesielt med det. Men min meining er Ja, alle personer bør respekteres for den dei er og det dei meiner. Eg seier ikkje at en skal godta alt, men respekt fortjener alle.

Og når det blir direkte skittkasting mot personer som nesten ingen av oss her kjenner forutenom via 52 kameraer så, blir det for dumt.

"Hun gjorde det og det fordi hun synst det og mener det og bla bla bla."

Kun spekulasjoner og gpp...

Endret av blaster88
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...