Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åja. Så lenge man "står for det man gjør" så kan man gjerne gasse i hjel alle jøder og det er helt greit. For det er jo ikke det man gjør som teller. Det er at man står for det man gjør! Hitler var en knakende kjekk kar fordi han stod for det han gjorde?

6158910[/snapback]

 

 

Det verste Jessica har gjort i huset, står hun faktisk ikke for. Hun kastet en flaske, og hun har slått. Dette beklaget hun ovenfor den det gjalt og resten av gruppen, og hun tok sin straff fra BB uten å mukke (i motsetning til visse andre :roll: )

Hun har også gjort mye annet som mange ikke likte, men ikke har det vært ulovlig, og alt dette kan hun både forsvare og stå for. Det respekterer jeg.

Lenke til kommentar

Har mange ganger i kveld stusset litt på ordlyden om Jessica sitt planlagte puppekjøp. Mange her, samt VG får det til å høres ut som at silikonpupper koster 1 mill, og når Jessica har kjøpt det, så er hun blakk. Nå er det slik at "a nice rack" koster rundt 30.000, og det er ikke stort mer enn Vespaen Jessica skal kjøpe til Anton koster.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

tja... for pupper som ikke stikker i alle retninger må man gjerne ut med litt mer, for ikke å snakke om at de må byttes ut med jevne mellomrom (ettersom 90% av de sprekker etter det har gått mer enn 10 år) Jeg kjøper på en måte ikke hele "jeg er meg selv og driter i hva andre syns" greien når det har vært sånn fokus på akkurat det hele tiden.

Lenke til kommentar
Jessica er søt :D Hihi. *peke nese av alle som har slengt dritt om Jessica* Tror dere hun bryr seg? Hun vant en million. Hahaha :D

 

Nei, nå stikker jeg før dere blir ferdig med å skrive alle "Neiii, Jessica vant"-innnleggene deres. Haha. God natt!

6157941[/snapback]

Haha, du fremstår som en komplett mongis... akkurat som Jessica.

 

Trodde du var eldre og smartere enn som så. :no:

6158361[/snapback]

 

Ey! Personangrep! :p

 

----------------------------

 

Hva Jessica bruker pengene på er hennes business. At Raggar sier at han hadde brukt pengene på veldedighet, får han stå for. Men det er ingen som faktisk vet at han hadde brukt pengene til veldedighet. Jessica har vært ærlig om hva hun skal bruke pengene til, det er det ingen tvil om. At vinneren (uansett hvem det ble) får bruke pengene sine på tull eller smarte ting, bryr meg ikke, av den helt enkle grunn at de har vært i gjennom 115 tøffe dager, en stor psykisk påkjenning, og fortjener hver eneste krone. Når skatt og tull er trekt ifra millionen, så er det ærlig talt ikke mye penger igjen. 1 mill ER ikke så mye heller. Lotto millionærer vinner 20mill. Ingen bryr seg om hva DE bruker pengene på. Hva har de gjort for å få dem? Ikke en dritt. De fleste deltagerne hadde ikke engang jobb. Dette er folk som liker å feste og leve i nuet. Jeg tror ikke det er så mange av dem som hadde brukt pengene noe særlig fornuftig uansett.

 

 

Påstandene om at Jessica kommer til å bruke pengene på dop, tror jeg ikke holder ord. Jessica sa selv i huset at hun var jævlig dum og naiv da hun drev på som verst. Dere sier hun er så dum og blåst, men hvorfor vant hun? Fordi hun hadde skjønt konseptet. Ikke fordi hun løpte rundt naken og var voldelig, men fordi hun var seg selv på godt og vondt, og STOD for det hun gjorde og sa, uansett om hun skjønte at hun kanskje hadde gjort litt dumme ting.

 

Dere kaller henne både det ene og det andre, selv om dere selv vet det ikke stemmer. Hun er hverken løgnaktig eller horete. Såvidt jeg har fått med meg så har hun ikke løyet en eneste gang i huset. Fordi om hun liker sex, så gjør ikke det henne til en hore. Ta heller en kikk på klippet som ble vist av Linn. DET var ekkelt det. Hun har hele tiden påstått at hun har vært så englebarn og ikke hatt sex, men eskepadene som ble vist var alt annet enn englebarn.

Lenke til kommentar
Og jeg vil tippe at flertallet av svenskene stemte Jessica...

 

 

Det betviler jeg. Richard har hatt 40-50% oppslutning på pollene til både Expressen.se og Aftonbladet.se. Det er vel mest fjorten år gamle jenter med enten kontantkort eller "far betaler regningen" som har stått for utfallet tenker jeg. :p

Lenke til kommentar

Årets BB var en svensk BB med norske gjester p.g.a

de nye stemmereglene.

Ingen nordmenn hadde mulighet til å vinne.

Richard fikk ca. 85% av stemmen i Norge, men

det holdt ikke fordi de ble lagt sammen med

de Svenske stemmene.

Hadde de brukt stemmereglene fra i fjord så

hadde Richard vunnet. (Prosentregning)

Lenke til kommentar
Årets BB var en svensk BB med norske gjester p.g.a

de nye stemmereglene.

Ingen nordmenn hadde mulighet til å vinne.

Richard fikk ca. 85% av stemmen i Norge, men

det holdt ikke fordi de ble lagt sammen med

de Svenske stemmene.

Hadde de brukt stemmereglene fra i fjord så

hadde Richard vunnet. (Prosentregning)

6160314[/snapback]

 

 

Hvilke nye stemmeregler? Telte ikke hver stemme likt i fjor mener du?

Endret av VikingF
Lenke til kommentar
Årets BB var en svensk BB med norske gjester p.g.a

de nye stemmereglene.

Ingen nordmenn hadde mulighet til å vinne.

Richard fikk ca. 85% av stemmen i Norge, men

det holdt ikke fordi de ble lagt sammen med

de Svenske stemmene.

Hadde de brukt stemmereglene fra i fjord så

hadde Richard vunnet. (Prosentregning)

6160314[/snapback]

 

 

Hvilke nye stemmeregler? Telte ikke hver stemme likt i fjor mener du?

6160368[/snapback]

 

I fjord ble stemmene delt inn i prosenter.

Dvs. hvis en deltager fikk 90% i Norge og 20% i Sverige så fikk

han/hun (90+20)/2=55%.

I år så er det ca. 5 ganger så mange Svenske stemmer som Norske.

Hvis du regner med at det var 100 000 Norske og 500 000 Svenske

så blir det samme regnestykke slik:

90 000+100 000=190 000 stemmer. (Norske+svenske)

Totallt antall stemmer er 600 000. Og han/hun ender opp med 32%

av stemmene.

Så dette er uten tvil et bestillingsverk fra Svensk TV.

 

En Norsk Dansk BB hadde vært fairPlay.

Ser vi det neste år?

Lenke til kommentar
Eller vi kan si at nok er nok, og la være å sende flere sesonger av BB.

6161033[/snapback]

 

1'ste sesongen var bra. Så orka jeg ikke se på Big Brother igjen før de slo sammen svenske og norske big brother. Da var det litt kjekt å se "landskampen" så jeg fulgte med litt.

 

Synes at de i år klarte å vinne seere på å tenke litt nytt. De sendte inn nesten bare unge og pene mennesker, og det har vært mye liv i huset, slik at jeg har fått lyst til å følge med.

 

Hvem vet, kanskje de finner på noe enda mer spennende neste år :)

Lenke til kommentar
De sendte inn nesten bare unge og pene mennesker

6161050[/snapback]

Selvopptatte, forfengelige og PR-kåte, mener du vel?

 

De fant vel de i bunken som hadde størst sansynlighet for å ryke i tottene på hverandre og/eller ha seg som kaniner. Bra TV ble det ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det er jo klart, det er ingen som har lyst å se halvpene kjedelige mennesker sitte i en sofa hele dagen. Det var jo mye derfor sesongen der Eva-Lill vant og sesongen der Veronica vant var så fantastisk kjedelig... Vi trenger unge, kåte mennesker med kort lunte og hang til practical jokes. Det blir bra tv!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...