Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjenner som sagt ikke Jessica, og det kan godt være at hun fortjente pengene. Men jeg syns bare det er litt trist at hun kommer til å bruke pengene på boobjob liksom... Sånn sett kunne jeg godt tenkt meg at heller Richard vant.

6157987[/snapback]

Hun skal jo gi noe til Richard, akkurat som han lovte henne silikonpupper hvis han vant. Så begge hadde fått penger av hverandre uansett hvem som vant av dem :)

Lenke til kommentar

Doh...

 

Richard fortjente så hardt å vinne. Han skulle vertfall bruke millionen på noe fornuftig. Hadde det vært meg, tror jeg neppe jeg hadde gitt vekk så utrolig mye av pengene, så det står det i respekt av. Nå blir de heller brukt på pupper og sikkert en hel del festing. Sløsing med andre ord. Håper hun holder ord, og innvisterer i aksjer, slik hun sa tidligere i sendingen.

Lenke til kommentar

Knarkisen fikk masse dop-penger mellom henda..og litt til silikon.. Jaja

 

OG merk mine ord:

 

Om en halvt års tid leser vi i media at:

BB-Vinner har festet bort pengene.Pengene er borte.

 

 

Noe så sprengt i hodet skal man lete lenge etter. Hun skapte liv, greit nok det. Men noen verdig vinner er hun langt ifra!

Lenke til kommentar

Jeg synes vi skal respektere det at hun vant. Selv om hun var/er en liten jævel ;)

Tipper at en av grunnene til at hun vant, er at det finnes så utrolig mange flere svensker enn nordmenn. Og jeg vil tippe at flertallet av svenskene stemte Jessica...

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Er så morsomt å lese deres patetiske forsøk på å hetse henne. Keep it up, snart er dere like patetiske som vår alles kjære BB-Wenche.

6158108[/snapback]

Det er vel ikke mer patetisk enn enkelte som på død og liv skal forsvare samtlige påstander og anklagelser mot Jessica?

Lenke til kommentar
Er så morsomt å lese deres patetiske forsøk på å hetse henne. Keep it up, snart er dere like patetiske som vår alles kjære BB-Wenche.

6158108[/snapback]

Det er vel ikke mer patetisk enn enkelte som på død og liv skal forsvare samtlige påstander og anklagelser mot Jessica?

6158167[/snapback]

Jeg forsvarer det like lite som hun gjør selv. Det kalles å stå for det man gjør.

Lenke til kommentar
Jeg forsvarer det like lite som hun gjør selv. Det kalles å stå for det man gjør.

6158181[/snapback]

Det var ikke nødvendigvis deg jeg mente, men OK ...

 

Det er greit å stå for det man gjør, men hva med å gjøre ting man kan stå for også, da?

Lenke til kommentar
Jessica er søt :D Hihi. *peke nese av alle som har slengt dritt om Jessica* Tror dere hun bryr seg? Hun vant en million. Hahaha :D

 

Nei, nå stikker jeg før dere blir ferdig med å skrive alle "Neiii, Jessica vant"-innnleggene deres. Haha. God natt!

6157941[/snapback]

Haha, du fremstår som en komplett mongis... akkurat som Jessica.

 

Trodde du var eldre og smartere enn som så. :no:

Lenke til kommentar
Jeg synes vi skal respektere det at hun vant. Selv om hun var/er en liten jævel  ;)

Tipper at en av grunnene til at hun vant, er at det finnes så utrolig mange flere svensker enn nordmenn.  Og jeg vil tippe at flertallet av svenskene stemte Jessica...

6158153[/snapback]

 

Det stemmer. Det var ca. 5 ganger så mange svensker som fulgte

årets BB. Den har vært svart lite populær i norge i år.

(Se bare på mediedekningen)

Og siden de forandret på hvordan stemmen ble regnet ut i år

så sier det seg selv at det var et bestillingsverk fra svensk TV.

Dette for å sikre at det vlir flere BB sesonger.

I fjord regnet de stemmene i prosenter fra hvert land.

Slik at norske og svenske stemmer tallte like mye.

I år er det folketall mot folketall.

Lenke til kommentar
Jeg forsvarer det like lite som hun gjør selv. Det kalles å stå for det man gjør.

6158181[/snapback]

Åja. Så lenge man "står for det man gjør" så kan man gjerne gasse i hjel alle jøder og det er helt greit. For det er jo ikke det man gjør som teller. Det er at man står for det man gjør! Hitler var en knakende kjekk kar fordi han stod for det han gjorde?

Lenke til kommentar
Jeg forsvarer det like lite som hun gjør selv. Det kalles å stå for det man gjør.

6158181[/snapback]

Åja. Så lenge man "står for det man gjør" så kan man gjerne gasse i hjel alle jøder og det er helt greit. For det er jo ikke det man gjør som teller. Det er at man står for det man gjør! Hitler var en knakende kjekk kar fordi han stod for det han gjorde?

6158910[/snapback]

Det er det da ingen som har skrevet. Men ho står for det ho gjer, og det er det folk forsvarer ho for. Om ho ikkje gjer det mest korrekte valget av handling i følge deg i alle situasjoner så betyr i grunn det ingen verdens ting. Hverken Jessica, Hitler, meg eller deg er/var perfekte eller oppfører oss/har oppført oss perfekt. Men om en står for det en gjer burde folk respektere en. Uansett om det var dumt eller ikkje...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...