Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Tjaaa.... Kanskje det går BB i et eller annet østblokkland vi kan følge med på? Ekstra morro uten teksting, skjønner jo hva det går i uansett :wee:

Lenke til kommentar

VG-nett er utrulig subjektive i sin artikkel om vinneren. :mad:

 

Jessica har tidligere sagt at hun vil kjøpe siliconbryst hvis hun vinner millionen. Dermed går pengene trolig til nye bryst i stedet for til veldedighet.

 

Synst at VG for en gangs skyld kan la være å fokusere på det negative og i steden fokusere på det positive, som f.eks at Linn ikkje vant :tease:

 

Jessica er en verdig vinner og har vert en av mine favoritter hele veien.

 

Om Richard hadde vunnet hadde det vel stått: Millionen går til bildekk i steden for silikonpupper til en stakkars flatbrystet kvinne.

Endret av blaster88
Lenke til kommentar

Jaja.. dett var dett! Synd at ikke Richard vant, han hadde fortjent det i mine øyne. Jeg syntes det hadde vært skikkelig kult om en anti-stereotyp kar som han hadde vinni.

 

På den annen hånd så kommer han ikke til å få det vondt fremover heller mtp all den publisiteten han har fått. Skulle ikke forundre meg om han blir å se med Vazelina eller som frontfigur for noe amcar-greier i nær framtid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg kjenner som sagt ikke Jessica, og det kan godt være at hun fortjente pengene. Men jeg syns bare det er litt trist at hun kommer til å bruke pengene på boobjob liksom... Sånn sett kunne jeg godt tenkt meg at heller Richard vant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...