bortevekk Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 jaja, da var det over. Hva skal jeg finne på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tjaaa.... Kanskje det går BB i et eller annet østblokkland vi kan følge med på? Ekstra morro uten teksting, skjønner jo hva det går i uansett Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 JEG tror ikke at det var pga puppene at hun vant. Det var nok mange jenter som stemte på henne. Jeg synes hun var mer enn en verdig vinner. Hun hadde skjønt konseptet fra dag 1, og gikk ut som en vinner. SKÅL ARCTIC! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Syns det var et dårlig finale-show. Før om årene har det vært mer kabom når vinneren kom ut f.eks. Var kjedelig.. Noen som vet om Gabriela sitter inne for kortsvindel, og det er derfor hun ikke kunne komme? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Synd raggar ikke vant da, han fortjente det virkelig.. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ja, da var det slutt! Eg synst Big Brother 2006 har vert tidenes Big Brother,kanskje slått av første sesongen, men årets sesong scorer ivertfall bra hos meg! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Noen som vet om Gabriela sitter inne for kortsvindel, og det er derfor hun ikke kunne komme? 6157892[/snapback] Akkurat det tenkte jeg også! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Håper det var derfor hun ikke kunne komme. Det var forresten morsomt når de tv-mennene prøvde å få Muffe bort til Jessica da hun hadde hoppet opp på Robin. Haha. Muffe hadde IKKE lyst til å gå bort dit. Loooser. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Æsj, jeg som til og med stemte på Raggar. Første gangen jeg har stemt. Jessica er ekkel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kortsvindel ? Hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Raggar får sikkert både bryllup og reise av Se & Hør. Kanskje en make-over også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jessica er søt Hihi. *peke nese av alle som har slengt dritt om Jessica* Tror dere hun bryr seg? Hun vant en million. Hahaha Nei, nå stikker jeg før dere blir ferdig med å skrive alle "Neiii, Jessica vant"-innnleggene deres. Haha. God natt! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg stemte på ragger! HAN fjortjente og vinne! HAN VAR BEST ! Jessica er dust bruker pengene på større pupper, hun var dum i hodet og hadde ikke noe fornuft. Ragger hadde det og var kul.! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Haha. Muffe hadde IKKE lyst til å gå bort dit. Loooser. 6157918[/snapback] Ja, han var litt av en taper som beit på det løse byttet i utgangspunktet, gitt! Lenke til kommentar
thamule Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) VG-nett er utrulig subjektive i sin artikkel om vinneren. Jessica har tidligere sagt at hun vil kjøpe siliconbryst hvis hun vinner millionen. Dermed går pengene trolig til nye bryst i stedet for til veldedighet. Synst at VG for en gangs skyld kan la være å fokusere på det negative og i steden fokusere på det positive, som f.eks at Linn ikkje vant Jessica er en verdig vinner og har vert en av mine favoritter hele veien. Om Richard hadde vunnet hadde det vel stått: Millionen går til bildekk i steden for silikonpupper til en stakkars flatbrystet kvinne. Endret 22. mai 2006 av blaster88 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Big brother er fælt, jeg har sett det en gang, og jeg synes jessica er tragisk. Ragge er en av de få som har vist sitt sanne jeg i huset, han var den som burde vinne. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Fy faen så vakker hun var i kveld. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jaja.. dett var dett! Synd at ikke Richard vant, han hadde fortjent det i mine øyne. Jeg syntes det hadde vært skikkelig kult om en anti-stereotyp kar som han hadde vinni. På den annen hånd så kommer han ikke til å få det vondt fremover heller mtp all den publisiteten han har fått. Skulle ikke forundre meg om han blir å se med Vazelina eller som frontfigur for noe amcar-greier i nær framtid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg kjenner som sagt ikke Jessica, og det kan godt være at hun fortjente pengene. Men jeg syns bare det er litt trist at hun kommer til å bruke pengene på boobjob liksom... Sånn sett kunne jeg godt tenkt meg at heller Richard vant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg