Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn som jeg har forstått har Jessica og foreldrene ikke akkurat vært perlevenner ganske lenge. Og det er kanskje ikke så lett for foreldrene å se datteren gjøre noe de oppriktig synes er fullstendig galt.

6164521[/snapback]

 

 

Forholdet mellom Jessica og familien er nok like godt som før. (og like dårlig til faren...) Problemet er Jehovas Vitne. Hadde foreldre møtt opp på finalen i går, hadde de blitt utstøtt fra JV. Broren hennes møtte som kjent opp i studio for 14 dager siden, og der var ikke noe vont blod. Men han har helt sikkert fått en kraftig smekk da han kom hjem igjen, siden han også er JV. Man kan jo selvfølgelig spørre seg om en religion er viktigere enn sin egen datter/søster. Men så var jo ikke finalen i BB den viktigste hendelsen i verden. De får jo treffe henne etterpå. :)

 

_________________________________

 

 

"BB-Jessica et forbilde" http://www.nrk.no/nyheter/kultur/5688393.html

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
Du tuller nå?

 

Du mener vi burde respektere f.eks. Hitler?

 

Beklager, jeg klarer ikke å respekter onde mennesker, uansett hvor mye de "står for det".

6163260[/snapback]

Hitler var sjuk, så det blir noke spesielt med det.

Jessica er syk. Hva er ditt poeng?

 

Men min meining er Ja, alle personer bør respekteres for den dei er og det dei meiner. Eg seier ikkje at en skal godta alt, men respekt fortjener alle.

Jeg vil ikke si at Hitler er en som fortjener respekt. Tvert imot.

 

Det samme gjelder Jessica. Oppførselen hennes er under enhver kritikk.

Lenke til kommentar
Sånn som jeg har forstått har Jessica og foreldrene ikke akkurat vært perlevenner ganske lenge. Og det er kanskje ikke så lett for foreldrene å se datteren gjøre noe de oppriktig synes er fullstendig galt. Men ja jeg er enig, jeg syns familien skal støtte hverandre, jeg hadde nok ikke gått inn i huset dersom familien min var imot det, familien min er såpass viktig for meg.

6164521[/snapback]

 

Er enig med deg der... Jeg respekterer min familie og mine venner såpass høyt at jeg ville aldri oppført meg slik. Jeg kunne aldri heller blitt med på et slikt program vist familien min var sterkt i mot det. Irriterer meg at alle sier det er flott hun er seg selv, men man trenger vel ikke å oppføre seg slik vel..? Jeg kan jo være meg selv og bitch, betyr ikke at det er greit man er bitch...Skal man få lov til å behandle folk som man vil så lenge man sier det er bare slik man er..? Akkuratt det skjønner jeg ikke.. :hmm:

6164710[/snapback]

 

Du får Jessica til å fremstå som ond, noe hun faktisk ikke er.

6164751[/snapback]

 

Da beklager jeg, men mener ikke hun er ond. For meg virker hun ut som en grei jente med kanskje litt dårlig selvbilde. Greien er det at når hun oppfører seg dårlig, eller gjør ting som ellers virker frekt så er det greit siden det er henne. Det er liksom bare slik hun er... så derfor må vi bare akseptere det. Det syntes jeg er feil. Man kan ikke bare si at man er seg selv så derfor er det greit. Det er ikke en unnskyldning...

6164830[/snapback]

 

Jeg lurer bare på hva hun har gjort som er så frekt

Lenke til kommentar
Jessica er syk. Hva er ditt poeng?

Er hun sjuk? Hvilken sjukdom da? Kem har gitt diagnosen? Du, gjennom tv?

Jeg vil ikke si at Hitler er en som fortjener respekt. Tvert imot.

 

Det samme gjelder Jessica. Oppførselen hennes er under enhver kritikk.

Så en person som har gjort noke som er kritikkverdig, fortjener ingen respekt? Ka faen er det slags tankegang?

 

Beklager, jeg klarer ikke å respekter onde mennesker, uansett hvor mye de "står for det".

6163260[/snapback]

...Da er det du som har et problem...

Endret av blaster88
Lenke til kommentar
Jessica er syk. Hva er ditt poeng?

Er hun sjuk? Hvilken sjukdom da? Kem har gitt diagnosen? Du, gjennom tv?

Hun er helt tydelig psykisk syk når du ser måten hun oppfører seg på.

 

Jeg vil ikke si at Hitler er en som fortjener respekt. Tvert imot.

 

Det samme gjelder Jessica. Oppførselen hennes er under enhver kritikk.

Så en person som har gjort noke som er kritikkverdig, fortjener ingen respekt? Ka faen er det slags tankegang?

Hun har ikke bare "gjort noe som er kritikkverdig". Hun er gjennomført ond. Hun klarer ikke å oppføre seg skikkelig.

 

Beklager, jeg klarer ikke å respekter onde mennesker, uansett hvor mye de "står for det".

6163260[/snapback]

...Da er det du som har et problem...

6171306[/snapback]

Respekterer du Hitler? Stalin? Pol Pot? Fidel Castro?

Lenke til kommentar
Jessica er syk. Hva er ditt poeng?

Er hun sjuk? Hvilken sjukdom da? Kem har gitt diagnosen? Du, gjennom tv?

Hun er helt tydelig psykisk syk når du ser måten hun oppfører seg på.

 

Jeg vil ikke si at Hitler er en som fortjener respekt. Tvert imot.

 

Det samme gjelder Jessica. Oppførselen hennes er under enhver kritikk.

Så en person som har gjort noke som er kritikkverdig, fortjener ingen respekt? Ka faen er det slags tankegang?

Hun har ikke bare "gjort noe som er kritikkverdig". Hun er gjennomført ond. Hun klarer ikke å oppføre seg skikkelig.

 

Beklager, jeg klarer ikke å respekter onde mennesker, uansett hvor mye de "står for det".

6163260[/snapback]

...Da er det du som har et problem...

6171306[/snapback]

Respekterer du Hitler? Stalin? Pol Pot? Fidel Castro?

6175317[/snapback]

Åssen kan du vite at ho er ond? DU ho kjenner ho jo ikkje! :realmad:

 

 

LOL. Har du gått så langt nå. Psykisk syk faktisk. Hvilken psykisk diagnose vil du gi henne da, herr psykolog?

6176310[/snapback]

Ja eg er spent eg og nå.

Lenke til kommentar
Åssen kan du vite at ho er ond? DU ho kjenner ho jo ikkje! :realmad:

Hun viste det med sin oppførsel i huset.

 

LOL. Har du gått så langt nå. Psykisk syk faktisk. Hvilken psykisk diagnose vil du gi henne da, herr psykolog?

6176310[/snapback]

Ja eg er spent eg og nå.

6176889[/snapback]

Det var tydelig ut fra raseriutbruddene, voldeligheten, selvopptattheten, selvutslettelsesønsket, voldsome humørsvingninger, osv. Mange, mange tegn på et psykisk ustabilt/sykt menneske.

Lenke til kommentar
Hun viste det med sin oppførsel i huset.

At ho er ond? Kom med noke spesifikt da. Og ho kan jo for alt vi veit vere en helt annen person utenfor huset.

 

Det var tydelig ut fra raseriutbruddene, voldeligheten, selvopptattheten, selvutslettelsesønsket, voldsome humørsvingninger, osv. Mange, mange tegn på et psykisk ustabilt/sykt menneske.

6178011[/snapback]

Dei fleste raseriutbrudda kom i fylla. Ikkje at fylla er en unnskyldning, men det trenger ikkje å vise det sanne "jeg" til personen. Enkelte tåler f.eks. ikkje sprit.

 

Var ho voldelig? Flaskekastinga var da aldri ment som vold mot Carina, viss det er det du tenker på. Klasket mot Mufe var et så slapt klask at det nesten kan karakteriseres som kosing spørr du meg.

 

Sjøl om en er sjølopptatt trenger en ikkje vere psykisk sjuk. Eg hadde f.eks. aldri brydd meg med om Linn mente eg skulle vere stille fordi ho skulle få sove, så ho blei utvkvilt til en ny dag med sladring, om eg hadde vert der inne. Da hadde eg kanske blitt oppfattet som sjølvopptatt, men er eg da psykisk sjuk?

 

selvutslettelsesønsket? Ka er det?

 

Humørsvinginger er det og veldig lett att kan komme i et hus der du må bu med folk du synst er helt ufordragelige og ikkje tåler trynet på. Situasjonen i huset er veldig spesiell. En konkurrerer om en million kroner ved å bu oppå en mengde folk en ikkje kjenner. En kan ikkje gjere noke for å vinne, og kver helg kan en bli stemt ut, helt uten å kunne gjere noke med det. En er ganske hjelpesløs og har ingen peiling på kossen morgendagen vil vere. Da er det vanskelig å holde humøret på topp heile tia, men eg synst Jessica var ganske positiv mens ho var i huset eg...

Endret av blaster88
Lenke til kommentar

hei, jeg vil gjerne få informere om at bb er over :)

så kan dere ikke ta ytligere mas om bb på pm, er drittlei av at denne tråden popper opp på mine innlegg.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

god sometimes i wish i was a moderator

ikke les dette, det var bare meg som tenkte høyt.

 

ontopic: burde vært min. IQ på å få være med på 85, da hadde Ragger vunnet, ikke jessica.

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
Åssen kan du vite at ho er ond? DU ho kjenner ho jo ikkje! :realmad:

Hun viste det med sin oppførsel i huset.

 

LOL. Har du gått så langt nå. Psykisk syk faktisk. Hvilken psykisk diagnose vil du gi henne da, herr psykolog?

6176310[/snapback]

Ja eg er spent eg og nå.

6176889[/snapback]

Det var tydelig ut fra raseriutbruddene, voldeligheten, selvopptattheten, selvutslettelsesønsket, voldsome humørsvingninger, osv. Mange, mange tegn på et psykisk ustabilt/sykt menneske.

6178011[/snapback]

 

LOL. Din definisjon på ond og psykisk syk er tydeligvis helt forskjellig fra min definisjon. Hun er hverken kalkulerende, baksnakkende eller ute etter å ødelegge for andre. Hun hadde heller ikke ubegrunnede humørsvingninger så vidt jeg fikk med meg, og jeg hadde BB 24/7 på TV.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er det noen som har noe mer å si om BB 06? Hvis ikke stenger jeg tråden. Jeg lar den leve litt, så ser vi hvordan den utvikler seg. Fortsetter det slik, stenges den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...