NightKeeper Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Beste krigsfilm? Apocalypse Nå, utvilsomt. Hail Francis Ford Coppola Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 -Enemy at the Gates -Full metal jacket -Platoon -Saving private ryan -Schindlers List -The thin red line Lenke til kommentar
GBD Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Min favoritt er: The Pianist Fantastisk film, som i mine øyne er den beste av de krigsfilmene jeg har sett til nå Andre gode: - Platoon - Full Metal Jacket - Where Eagles Dare - The Guns of Navarone - Saving Private Ryan - The Thin Red Line - Braveheart - Bang Rajan (Sikkert ikke nevnt. Likte den godt den ene gangen jeg har sett den) - Jarhead Ellers skal det sies at jeg ikke har sett Apocalypse Now, Schindler's List og Deer Hunter...men det kan fort endres på Endret 4. februar 2006 av gaute/NeO^^ Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 imdb er helt på jordet spør du meg..... full metal jacket, platoon, deerhunter, hamburger hill, saving private ryan osv burde stå på topp med overlegent snitt i forhold til hotel ramadan, untergang osv.... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ellers skal det sies at jeg ikke har sett Apocalypse Now, Schindler's List og Deer Hunter...men det kan fort endres på 5552291[/snapback] Det burde ikke være lov Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 så Hamburger Hill for ikke lenge sia. Den var jo ærlig talt værste jeg har sett. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 så Hamburger Hill for ikke lenge sia. Den var jo ærlig talt værste jeg har sett. 5558816[/snapback] Jeg begynte å se den på TV 2, men skrudde raskt av. Ikke så mye på grunn av selve filmen (så bare de 15 første minuttene), men fordi jeg var trøtt. Men har lyst å se den Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 imdb er helt på jordet spør du meg..... full metal jacket, platoon, deerhunter, hamburger hill, saving private ryan osv burde stå på topp med overlegent snitt i forhold til hotel ramadan, untergang osv.... 5557338[/snapback] Er enig i alt! utenom en ting, hamburger hill er dårlig hotel ramadan, untergang suger sykt... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 De filmene er jo ikke direkte sammenliknbare. Det er som å sammenlikne Saving Private Ryan med Casablanca bare fordi de begge foregår i WWII Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hva i helvete er Hotel Ramadan? Mener dere Hotel Rwanda? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hva i helvete er Hotel Ramadan? Mener dere Hotel Rwanda? Hotel Ramadan er oppfølgeren til det storslåtte krigs-eposet Calcutta Taxi Driver, begge to er absolutte must-see filmer. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) *post slettet* Endret 6. februar 2006 av xkharonx Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Full metal jacket Platoon Saving Private Ryan Das Boot (uklippet versjon) så di var nevnt flere ganger, men det er noen av mine favoritter Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Disse mener eg er tidenes beste krigsfilmer. Platoon Saving Private Ryan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå