L@sse Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Har dessverre fått med meg altfor få krigsfilmer, men av de jeg har sett er "Apocalypse Now!" en favoritt Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Intensiteten er sånn ca dobbelt så hewwi i Apocalypse da. og det er jevnt over hele tiden. 5488250[/snapback] Redd Mening Ryan på vhs, crappy tv > Apokalypse Nå! på kino, thx etc 5488251[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Har problemer med å velge ut spesielt ên film, men her er lista over virkelig gode filmer: Schindlers liste Saving Private Ryan Pianisten Så kan jeg nevne to til, som ikke er like gjeve som de overforstående, men de duger disse også: We were soldiers Pearl Harbour Beste krigsserie: Band of Brothers Hva har flere av de beste filmene til felles? Jo, de er laget av Steven Spielberg, den største av de største Endret 2. februar 2006 av Gnomenz Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det er en skam at "We werer soldiers" nevnes i denne tråden, makan til møkkafilm med dårlig skuespill skal en lete lenge etter ..vel du har jo også Windtalkers.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg vil legge til Jarhead. Den skildrer den evige ventingen under Gulf-krigen, dermed ikke noen heftige våpenkamper her. 5490178[/snapback] Denne filmen likte jeg ikke i det hele tatt, den var lang trukken og poengløs! På reklamen så ser dette ut som en komedie, jeg kan ikke si jeg så mye smilte en gang! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg vil legge til Jarhead. Den skildrer den evige ventingen under Gulf-krigen, dermed ikke noen heftige våpenkamper her. 5490178[/snapback] Denne filmen likte jeg ikke i det hele tatt, den var lang trukken og poengløs! 5539306[/snapback] Hm, langtrukken og poengløs.. Minner egentlig om krig. De sa det samme om Das Boot; at den var kjedelig, langtrukken og at det aldri skjedde noe. Når man skal framstille mennesker som venter, da blir det ofte kjedelig. Det er poenget. Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 ingen som syntest at "enemy gates" var bra? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 ingen som syntest at "enemy gates" var bra? 5539794[/snapback] En film man glemmer før rulleteksten er ferdig. Ikke bortkastet tid (se Pearl Harbour), men jeg ser den ikke igjen. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvis du mener "Enemy at the Gates", så husker jeg at jeg syntes den var bra, men husker ikke veldig mye av filmen Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Regner med at det er Enemy at teh Gates han snakker om, det er en film som SteffyBoy sa en film man ikke ser igjen. Den er helt grei underholdning for en kveld, men å se den igjen er veldig kjedelig syns nå jeg. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hva med Paths of Glory? Den ligger jo rimelig høyt på imdb, muligens ikke krigsfilm slik flok flest tenker. Men det foregår under krigen... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det er en skam at "We werer soldiers" nevnes i denne tråden, makan til møkkafilm med dårlig skuespill skal en lete lenge etter 5538521[/snapback] Du aner ikke hvor rett du har. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det er en skam at "We werer soldiers" nevnes i denne tråden, makan til møkkafilm med dårlig skuespill skal en lete lenge etter 5538521[/snapback] Du aner ikke hvor rett du har. 5543436[/snapback] Nå er det en stund siden jeg har sett denne filmen, men kan ikke huske at den var så dårlig. Får vel kanskje dra den frem igjen og se om jeg kan motsi dere begge. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det er en skam at "We werer soldiers" nevnes i denne tråden, makan til møkkafilm med dårlig skuespill skal en lete lenge etter 5538521[/snapback] Du aner ikke hvor rett du har. 5543436[/snapback] Nå er det en stund siden jeg har sett denne filmen, men kan ikke huske at den var så dårlig. Får vel kanskje dra den frem igjen og se om jeg kan motsi dere begge. 5543960[/snapback] Den filmen er ranket på imdb 7 av 10 og jeg synes ikke den er så dårlig som andre her vil ha det til. Men skal man snakke om kun de beste krigsfilmene gjennom tidene så faller den nok litt ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Eneste grunnen at den har såpass høy score er at den får sympatipoeng fra amerikanere som ikke innser hvor sabla teit den er. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 gogoggoog deer hunter!!!!!111111111 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det er en skam at "We werer soldiers" nevnes i denne tråden, makan til møkkafilm med dårlig skuespill skal en lete lenge etter 5538521[/snapback] Du aner ikke hvor rett du har. 5543436[/snapback] Nå er det en stund siden jeg har sett denne filmen, men kan ikke huske at den var så dårlig. Får vel kanskje dra den frem igjen og se om jeg kan motsi dere begge. 5543960[/snapback] det er NAM versionen av BHD, ikke like bra som BHD men fremdeles en bra film, som realstisk skilder hvordan slagmarken var.. ja de delene med brevene til konene kunne de spart seg for da, det tar noe at intensitetet av filmen Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Har sett filmen for en stund siden... som jeg husker så var filmen litt bra! Men, smak og behag Endret 3. februar 2006 av Albert89 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 fordi som har 2disk versionen av platoon, bør dere høre på komentator sporet til Dale Dye han er nam veteran, og er veldig spenende å høre på alt han har å si både om den ekte krigen og filmingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå