Gå til innhold

Detonator 4 fjerner nView

Atle_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Detonator 40 er en møkkadriver. Ligg unna til de får fikset de problemene som er med den.

Jeg hadde den installert på maskinen min i 5 minutter før jeg ga opp den. Makan til venstrehånds arbeid har jeg ikke sett fra Nvidia på lang tid. Hold deg til 30.82 f.eks og vent til det kommer en nyere utgave av Det 40.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-13 12:50, Bisarre skrev:

Har ikke prøvd dem selv, men gutta på
er fornøyd. Er visst en merkbar forbedring, ihvertfall på GF4 kort. Og de har noen tips som hjelper.

Joda det er en merkbar forbedring med GF4 kort hvis du kjører 3DMark 2001SE. Men det hjelper ikke når det er en haug med andre bugs. Ikke funker anisotropisk filter instillingene ordentlig (for Direct3D). FSAA er bugga, funker ikke i flere spill hvor det funket før (funker idag med Det. v31.00).

Driveren har et nytt fancy utseende, men det hjelper ikke stort når flere av instillingsvinduene ikke funker. Bl.a hardware vinduet som du får opp via en registerinnstilling funker ikke i det hele tatt.

Nei, er fortsatt ikke overbegeistret over denne driveren gitt.

Jeg rakk aldri å teste det men mange sier at Nview er "messed up" også.

Så liker du ikke å beta-teste bugga drivere så ligg unna. (Det er en beta driver tross alt, les på nedlastingssiden til Nvidia).

Lenke til kommentar

Nview funker delvis hos meg, Når jeg spiller av DVD eller andre media filer vises ikke filmene, bare en svart skjerm inne i media playeren mens på pc skjermen kjører filmen helt fint. Har prøvd med både Power DVD, media player og winamp 3. Lurer på hva som er grunnen til dette?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-13 13:21, Ronnyb skrev:

Nview funker delvis hos meg, Når jeg spiller av DVD eller andre media filer vises ikke filmene, bare en svart skjerm inne i media playeren mens på pc skjermen kjører filmen helt fint. Har prøvd med både Power DVD, media player og winamp 3. Lurer på hva som er grunnen til dette?

Jeg har akkuratt det samme problemet. "Hoved skjermen viser det som er "inni" video playeren,men drar jeg playeren over i "secondary" så blir det bare svart inni, men kan fremdeles høre lyden.

nvRT ødelegger også hele dritten.

Det.40.41 er noe av det verste oppkast som nvidia har

prakket på oss.

Kjører Detonator 30.82 fungerer tilfredstillende iallefall....

[ Denne Melding var redigert av: Nikita på 2002-09-13 13:30 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...