Gå til innhold

Nytt minne gjer ustabil CPU?

vslatten

Anbefalte innlegg

Hei.

Har utvida frå 2x256 MB minne til 1 GB (1 ny brikke på 512 MB altså). Har køyrt memtest86 i ca 12 timar utan feil. Likevel merkar eg at maskina er meir ustabil og prime95 avbryt torture-testen etter ca 10 minutt kvar gong. Altså virkar det som om det nye minnet i seg sjølv er stabilt, men at prosessoren no ikkje er det...

Nokon som har ein idé om kva grunnen kan vere og korleis eg kan fikse det? Kan det vere at CPU får mindre spenning pga. den ekstra minnebrikka? Den nye brikka er eit anna merka enn dei to gamle, men som sagt så køyrer memtest86 bra, så det kan vel ikkje vere problemet?

Alle tips mottas med takk!

vslatten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3 brikker med forskjellig størrelse kan bli krøll i enkelte systemer. Ville tatt ut den nye først for å teste om maskinene var mer stabil med kun de gamle brikkene. Dersom den er helt stabil da, men ikke når du setter inn den nye brikken så vet du ihvertfall at det er problemet.

Det kan hende at det finnes en BIOSoppdatering som hjelper på dette, hvis tilfelle. En annen ting du må passe på er at hastighetene og timingsene settes til det den dårligste brikken klarer, da alle må kjøres likt.

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Etter å ha økt spenninga til minnet og CPU, resatt bios, testa dårlege timings, endra multiplier, osv. Viser det seg at det einaste som hjelp er å skru ned FSB. Dønn stabil med FSB på 125 MHz. Prøvar no med FSB på 130 MHz. Litt surt, men om den er stabil på 130 har eg jo ikkje tapt all verdens ytelse. Merkeleg at prosessoren ikkje skal takle at det står minne i alle 3 slots og full FSB, men det verkar for at det er det som er problemet. Eg har ein AMD Athlon 2100+ på eit MSI KT3 ultra hovedkort.

vslatten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...