Unreal Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Heisann. En kompis av meg fikk The Sims 2 i julegave, men han har problemer med å få kjørt dette spillet. Ifølge han selv så er det p.g.a. for dårlig skjermkort. Informasjonen jeg fikk ang. hans nåverendes skjermkort er som følger: - Skjermkort: Radeon VE - Korttype: Radeon VE - ASIC-ID: 5159 - Busstype: AGP 1x, AGP 2x, AGP 4x - Minnestørrelse: 32.0M - Minnetype: SDR SGRAM 1:1 / SDRAM PCen som kortet står i er av en eldre type, sånn ca. 3-4 år. Jeg kjenner ikke til de øvrige spesifikasjonene. De oppgitte kravene til skjermkort bak på DVD-esken til Sims 2 er: - Grafikk: 32MB Transform & Lightning, med støtte for DirectX 9.0-driver Lenger ned på boksen står det faktisk nevnt at Radeon VE-serien ikke støtter T&L. Så det jeg lurer på er da om noen av dere kan finne et billig skjermkort som kan kjøre Sims 2 uten problemer, men likevel ikke være totalt overkill for denne gamle PCen. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 den pcn er nok eldre en dette årtusenet hehe men vil anbefale å se etter 9xxx kort fra ATI eller 5xxx kort fra Nvidia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå