klilleng Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Slik jeg er blitt fortalt er det sånn at faglæreren din (hvertfall i realfag) er eksaminatoren din. Jeg tipper det er en sensor/annen lærer i tillegg til eksaminator. En jeg kjenner skulle opp til privatisteksamen i eldre historie, og lærern (eksaminatoren) gav han 15 sider å lese. Han pugget disse sidene inn og ut, og drog en sekser på eksamen. Han fikk akkurat det han hadde lest på...Syke greier spør du meg 5509698[/snapback] Det der tror jeg nok hører til unntakene.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Og var vel ikke helt etter reglementet... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hehe. Han fyren som var heldig og greide historie på 30minut, og han siste her som fikk 6; da er det greit å gå som privatist for og si det sånn Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Slik jeg er blitt fortalt er det sånn at faglæreren din (hvertfall i realfag) er eksaminatoren din. Jeg tipper det er en sensor/annen lærer i tillegg til eksaminator. En jeg kjenner skulle opp til privatisteksamen i eldre historie, og lærern (eksaminatoren) gav han 15 sider å lese. Han pugget disse sidene inn og ut, og drog en sekser på eksamen. Han fikk akkurat det han hadde lest på...Syke greier spør du meg 5509698[/snapback] Det der tror jeg nok hører til unntakene.. 5509708[/snapback] når jeg hadde norsk muntlig fikk jeg faktisk det som jeg hadde lest på i forberedelsen rett før jeg skulle opp. fikk 6 Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei folkens! Jeg går nå mitt siste år på VGS., og jeg skal gå opp som privatist 'Gruppe L(Elektriker)', nå til vinteren tenkte jeg. Men det jeg ikke skjønner er hvordan jeg gjør dette.. Har laget meg bruker og får enkelt til å logge meg inn på Privatistweb.no. Problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal velge. Det er den gamle reformen(R94) jeg skal gå opp i. Men hvilket fag? Her er en liste over mulige fag: Årsaken til at jeg spør her inne er pga. veldig lite behjelpelige lærere. Så håper jeg gjorde det riktige i å spørre her inne . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå