VivaLaDiva Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har windows XP, og hver gang jeg trykker på msn henger den seg totalt fast og nekter å kjøre. Alt annet fungerer fint(explorer)..men msn nekter..har prøvd å innstallere på nytt flere ganger uten hell.. Hva kan dette skyldes?? En brannmur?Hvordan får jeg den av isåfall? Takk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har du sjekket maskinen for spyware? Har du brannmur i windows? Isåfall skaff deg ZoneAlarm og slå av den som følger med i windows. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 aner ikke Hvordan gjør jeg dette? Hva er Zone Alarm! Irriterende å ikke ha msn..har endellig fått webcam og skulle vise det søte ansiktet mitt til broren min på msn(som er i USA)...så funker det ikke...SUPERT. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Du kan laste ned ZoneAlarm fra denne siden. Så kan du slå av den dårlige brannmuren som følger med i windows: How to turn off the Windows Firewall. Last ned ad-aware og fjern spyware på pcen. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Sjekk at dato og klokkeslett er rett Viss det er feil funker ikke msn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå