Anette_ Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei! Jeg oppdaget denne artikkelen. Her på amobil for en stund siden, og var egentlig godt på vei til å kjøpe w800i før det. Men da ombestemte jeg meg og ville heller ha W810i. Tenkte kanskje det var flere der ute som sitter og venter på den, og i mellomtiden kan vi jo diskutere ting omkring den. Spekulere litt og rett og slett glede oss.. Noen som vet noe nærmere om når den kommer i butikkene i Norge? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvorfor? Er jo samme mobilen som w800i med dårlige batterilevetid, veier det samme, mangler lukkerdeksel til kameraet. Eneste nye er muligens litt kulere design og støtte for egde som er greit å ha om du "wapper" mye. Regner med at den vil koste litt mer enn w800i når den blir lansert, SE gjør alt de kan for å få mest mulig ut av walkmanmobilene sine. Og takk for meg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Hvorfor? Eneste nye er muligens litt kulere design og (..) 5488412[/snapback] Der sa du det Jeg liker w800i, men takler ikke designet. Blir så plastik/fjortiss/et eller annet. Må ha en mobil som er pen å se på. Og venter jeg til w810i kommer ut så kan jeg vente litt og binde abonnomentet mitt igjen i mai slik at det blir billigere. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg som trodde W810i ville komme om ca 14 dager, men nå ser jeg flere webshopper har satt 3 april som ankomstdato... Det var da som søren! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Finnes en tråd om denne... Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Bestilte den idag, gleder meg EN dum ting er at et ikke er linsedeksel men har ikke vært plaget av det før. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Oi, denne tråden hadde jeg glemt. Men ang linsedeksel så er det er ikke plagsomt i det heletatt. Digger mobilen min jeg. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Oi, denne tråden hadde jeg glemt. Men ang linsedeksel så er det er ikke plagsomt i det heletatt. Digger mobilen min jeg. 6268858[/snapback] Kan mobilen ta bilder av gresset da? Hvis bildet er dekket med 3/4 grønt klikker telefonen. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har idag fått denne "berømte" mobilen og hater den allerede. Pga irr på kontaktene på min gamle mobil så får jeg ikke synkronisert den mot Pc og dermed så har jeg et prosjekt med å flytte navn og nummer over. Dette var planen min: Flytte nummer over på SIM fra gammel mobil Kopiere fra SIM til Mobil (w810i) Slette SIM Flytte nummer over på SIM fra gammel mobil Gjenta til alle er over. Dette var ikke så lett! Ingen av telefonene har en funksjon som sletter kun hele SIM. Har sett dette på mange telefoner og er rett og slett latterlig at den funksjonen ikke er der! Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Sitter på denne telefonen, jeg. Knall tlf. for pengene. Ga 1800,- med Djuice Magnum. Ikke ille. Og ja, det finnes en tråd om denne telefonen. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg ga... hummm ... 0 kr? Ja ikke så ille det heller =D Bruker SmartTalk fra før så jeg klager ikke da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå