Gå til innhold

AMD og dual core

Anbefalte innlegg

Men han har jo ikke kjøpt x2 ennå, hvis han venter etter at prisforandringen har nådd norske nettbutikker, så er det et godt kjøpt hvis han ikke bytter cpu så hyppig som andre folk.

:tease:

5490485[/snapback]

Når kommer prisforandringen. Jeg leste at den skulle bli billigere....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prisene blir nok justert fortløpende. Tror at databutikken.com har allerede kuttet x2 3800+ med 400 kr. Sjekk der hvis du er interessert.

5490574[/snapback]

den koster 2551,-. er den ventet å gå mer ned i pris denne måneden

5490601[/snapback]

Den er kuttet med 3-400kr, og vil holde seg der tipper jeg...

Lenke til kommentar

ser ikke ut som om komplett/norek har justert prisene enda :hrm:

3800+ koster enda 2,700,-. . . tror den har gjort det hele tiden, ikke sant?

2,700 på norek :p

kan noen prøve å finne en plass der prisene for X2 er fra FØR priskuttet?

jeg vil gjerne vite hvor mye ned de kommer til å gå/har gått ;)

Endret av Guggelibu
Lenke til kommentar
Da klokker den bra  :thumbup: Minst like bra som min, eller det vet vi ikke ennå. Du får sette opp spenninga litt og se hva den klarer da  :thumbup:

5490893[/snapback]

Ja, jeg prøvde å øke spenningen til 1.4V (som er maks), men jeg kom ikke lenger. Men det er jo mulig at jeg må endre på noen andre innstillinger... :hmm: Jeg skjønner ikke så veldig mye av den nye biosen enda da :blush: . Noen andre tips jeg kan prøve?

EDIT: Guggelibu: Den billigste prisen nå er 2551kr hos databutikken.com :) Men den koster fortsatt 2850 hos komplett ja...

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
sablabra, har du satt divider på minnet?

hva slags feil er det som kommer?

5490971[/snapback]

Jeg har ikke funnet noen divider mulighet i biosen jeg... Bare å låse den på dr400 feks.

Så den står på auto, og når jeg sjekker i cpu-z så står minnet på 212mhz. Jeg vil definitivt ikke modde hket for å få 0.1V til. Da holder jeg meg heller på 2.55 :p

Lenke til kommentar

du kan jo kjøpe deg et DFi-kort. . . jeg har eXpert-utgaven(DEN DYRESTE! :ohmy: ), men man trenger jo ikke det, for det koster jo 1,800,-. . . alle DFi-kort er gode til å klokke med. . .

jeg tror at dette skulle holde ;)

edit:

la ut en link til norek sin side :blush:

hvis noen fra norek skulle komme til å lese dette unnskylder jeg for at jeg gjorde det ;)

edit2:

du får SLI også med ;)

var visst litt dyrere på komplett :p

Endret av Guggelibu
Lenke til kommentar

Nåja, jeg fikk hovedkortet mitt på lørdag, så jeg skal definitivt ikke kjøpe noe nytt :p . Jeg er uansett ganske fornøyd med hovedkortet, og dessuten har jeg et agp kort. Derfor jeg kjøpte et asrock dual sata2. Prisen var også hyggelig :)

EDIT: Btw: skal vi tro anandtech så er mitt hovedkort bedre enn dfi hovedkort til klokking med standard multiplier :wee:

http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2524&p=8

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...