haswonit Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Heisann. Lurte på hva dere syntes om dette oppsettet mitt : http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...ngListId=318236 Hva er best av Twinmos og Corsair? Burde jeg gå for Radeon istedet for GeForce? Noen flaskehals? Takker for all svar. (Ja, jeg vet at det er en tråd her med oppsett til 7500 , men han hadde diverse komponenter fra før av) Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Vi kan ikke se din handlekurv på komplett.no, det er ei kyptert side. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Hehe.. Ok.. Admin slett denne tråden Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 skal en moderator slette tråden da du kan kopiere handlelisten eller fikse den ? ;P Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Si hvilke komponenter du skal ha, så kan noen sette opp et oppsett til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå