29WebNet Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Vet ikke helt hvordan jeg skal si det . Men ista var jeg på en klubb med noen venner o.l. og en av dem hadde Samsung E720 og jeg hadde E730. og han tok blue tooth på min og sin egen så sende han en eller annen invitasjon... jeg godtok så kunne han se alt hos meg :S og laste det ned... F.eks Min mobil: Bilder - 123.jpg Videor - 123 Musikk - 123.mp3 så fikk han alt det opp på sin egen, og kunne laste det ned... han sa og at han kunne se alle i kontaktlista mi... så jeg lurte på noe da. 1. Hvordan gjorde han det? 2. Er det mulig å se kontaktlista/telefonliste? 3. Kan man se meldinger til andre slikt? btw: når jeg skrudde av Blue Tooth kunne han ikke bruke min lenger Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Selfølgelig, når du godtar og "vise alle filer". Så kan ha overføre alle filer Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ta et lite søk på bluesnarfing.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå