Jubelsau Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Hei. Jeg hadde et lite uhell i dag. Jeg kom til å sparke til suben min med et uhell, og nå vil den nesten ikke lage "dunker" i gulvet. Jeg har sjekka alt er tilkoblet riktig, restarta maskinen, men den vil fortsatt ikke funke ordentlig. Når jeg skrur bassen på fullt så kommer det bare sånne svake "dunk" i gulvet. Noen som har peiling? Jeg har disse høyttalerne. De er relativt nye.. Er desperat Endret 23. januar 2006 av Røvenskiold Lenke til kommentar
mini_nikko Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 hmmm.. Kan hende noe løsna inni der da. Prøv å rist forsiktig på den. Om du ikke har garanti lenger på den kan du jo skru den opp å se om noen ledninger løsna. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Virker ikke som om det er noe løst inni der. Har garanti. Lenke til kommentar
mini_nikko Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Om det ikke er noen synlige skader kan du jo kalle det garanti sak, verre om det er en bulk i kassa eller at elementet er sprukket. Må bare fortelle butikken noe annet enn at du sparket borti den. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Hmm... Ser ut til at den funker ordentlig nå. Takk for hjelpen iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå