olear Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Enkelt forklart så er Thunar en veldig enkel (og god) filbehander, mens ROX er en miniutgave av Nautilus. Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Tja, Thunar LIGNER jo mer på Nautilus enn hva ROX gjør Men ikke tolk meg feil, jeg kritiserer absolutt ikke valget av ROX! Og jeg må si at eSlack ser nydelig ut! Godt jobba Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Thunar ser veldig bra ut, men når jeg mener ROX ligner på Nautilus så mener jeg desktopintegreringen med mer. Når Thunar kommer ut av alphastadiet så er det ikke umulig jeg lar Thunar ta seg av selve filbehandlingen. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Posten har døds lang sendetid (Denne gangen). Ble sendt på onsdag morgen, og jeg har ennå ikke fått den. Track & Trace er også nede. Har satt opp en pc midlertidig (Kjørende på windows, Linux hadde dårlig støtte for den). Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Kva slags kunnskap må man ha for å hjelpe til på dette prosjektet? Lenke til kommentar
olear Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Tja, kunnskap om Slackware er obligatorisk. Generell kunnskap om bash (scripts) er også nødvendig. Vi bruker buildpkg istedenfor Slackbuild så man må sette seg inn i hvordan den fungerer. Buildpkg er en automatisert versjon av Slackbuild, og skal ikke være så vanskelig å forstå (håper jeg ). Kan prøve å sette sammen en howto. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Installerer man alt fra scratch her, eller kan det legges over et eksisterende -current system? I så fall, hvordan gjør man det? Kan godt tenke meg å teste det på en maskin her, siden jeg allerede kjører slackware på det meste jeg har Lenke til kommentar
olear Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Man må overskrive eksisterende installasjon da vi ikke er ferdig med alle pakkene. Når s01 er ferdig så vil den være helt uavhengig av Slackware. Jeg kjører eSlack med A (delvis) og D fra Slackware, resten er eSlack. For de som vil teste eSlack så anbefaler jeg en nyinstallasjon av Slackware Current (uten L). Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Flott, da skal jeg fikse det til helga :-) Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 I'm back! Serveren er tilbake, og egen pc kommer. olear: send alle pakkene til svn.w4n.org serveren. (Mange som vil ha www browsing av treet). Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Ville bare si at jeg fikk lagt inn denne i dag ;-) Måtte ha noen pakker fra L mappa, selv om en eller annen sa at man ikke skulle legge inn noe derfra. Maskina er oppe og kjører, selv om jeg ikke har testa ut så mye rart ennå. Lenke til kommentar
olear Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kommer til å lage en del pakker til i løpet av helga. Må bare få overført en del scripts fra svn.slackforge.net til svn.w4n.org. Hvilke pakker fra L måtte du bruke? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 jeg var litt opptatt da, så slang inn hele. Men samtlige programmer klaga på at de mangla ld.so. Kunne for eksempel ikke bruke slapt-get til å få inn de nye pakkene. Hadde også et problem med at kernel-pakka var korrupt da den ble lasta ned, men det kan jo bare ha vært en tilfeldighet. Funka da jeg lasta den ned på nytt. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 er dette projectet dødt elller? bare lurer. Lenke til kommentar
olear Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Ikke dødt, men ting tar veeeeldig lang tid. Jeg er for det meste opptatt man-fre med jobb og det er begrenset hva jeg får gjort i helgene. Hotstian holder på med GCC4 etter hva jeg har fått med meg, jeg holder på med Xorg7 (som tok litt lengre tid en forventet, er tross alt over 200 pakker). Kan komme med en statusmelding om en uke eller to. EDIT: SVN status finner du her : http://eslack.slackforge.net/ Endret 26. mai 2006 av olear Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 men koseligt det er liv i har lyst til å legge inn for å prøve. men det er mulig å bruke pakkene med vanlig slakcware og sant? sånn feks. bare legge inn xorg 7.0? Lenke til kommentar
olear Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 De pakkene som ligger ut er kompatibel med Slackware, men jeg vedlikeholder dem ikke lengre. Neste "versjon" blir ikke kompatibel med Slackware, alt for mange forandringer er gjort, men det er ikke verre en å kompilere det du vil ha fra eSlack i Slackware. Når jeg blir ferdig med Xorg så kan du fint bygge Xorg i Slackware med en enkel kommando: buildpkg xorg. Lenke til kommentar
glad Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Serveren er for øyeblikket nede på grunn av flytting mvh Glad Lenke til kommentar
olear Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ingen servere er nede. SVN: svn://svn.slackforge.net/eslack ( http://eslack.slackforge.net ) Pakker: http://packages.slackforge.net Lenke til kommentar
glad Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Opps trodde dere brukte w4n serveren for den er nede på grunn av flytting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå