TST Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 EA har fortalt litt mer om karakterbyggingen i Gudfaren, som lar deg skape et ansikt nesten fritt etter fantasien. Les mer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har ikke ord engang som forklarer hvor mye dette spillet kommer til å rocke. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Ser frem til det je, synd at X-Box 360 versjonen ikke kommer samtidig som de andre så PC versjonen får holde. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Sånne spill egner seg best på PC Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Er ikke meningen å være super pesimistisk her, men EA er ikke akkurat kjent får å holde det de reklamerer med før spillet er kommet. De bruker å styre opp om spillene sine med masse stasj, så kommer spillet og halvparten av det de lovet er fjernet. Håper bare de holder det de lover denne gangen. Ser frem til dette spillet og gleder meg til det. Er bare det at EA er jeg litt skeptisk til etter at de ødela C&C for meg med det patetisk Generals. Fikk en tåre i øyet da jeg starta spillet første gang og ikke kjente meg igjen. Men man får bare håpe på det beste da. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det skal mer enn en face-maker ala Sims for å få meg hooka. Jeg holder forventningene nede, for Gudfaren er en legendarisk film det er vanskelig å toppe. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dette ser jo ut til å være godt gjennomført. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det skal mer enn en face-maker ala Sims for å få meg hooka. Jeg holder forventningene nede, for Gudfaren er en legendarisk film det er vanskelig å toppe. 5488132[/snapback] Vel nå er nå dette bare en av hundre features i spillet da. Hele Gudfaren handler ikke om å mekke ansiktet hvis det var det du trodde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg