Kjell-Ruben Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Jeg hadde alltid lurt på hvordan en fikk subtitle på .avi, xvid, etc. filmer, helt til det nylig slo meg inn at det var vert ett forsøk. Jeg fant etter hvert ut hvordan det hele fungerte, det var bare skrive likt navn på filmen og subtitle fila, bare med .srt ending på sub. fila. Men det er ikke alltid like lett å finne subtitles til dei forskjellige filmene. Så jeg tenkte kanskje at dere kunne gi meg noen tips på linker evt. programmer/tools som jeg kan laste ned subtitles på? Jeg har også funnet noen sider selv, men utvalge er ikke i det aller beste. Linker fjernet Endret 23. januar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Du finner vel subtitles på de dvd platene som du har "rippet" fra? Altså. du kan vel legge til tekster når du lager xvid filene dine? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det er ikke tillatt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det mest sannsynlige bruken av subs som ligger på sider som trådstarter oppgir (disse er slettet) er til piratkopiert film, og dermed KAN denne tråden føre til piratvirksomhet. Tråd stenges. Noe innhold er fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg