LCK Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei. Jeg lurer på hva som er forskjellen på PowerColor Radeon X800GT 256MB GDDR3, PCI-Express, Dual-DVI-I, Tv-Out, Retail Og dette PowerColor Radeon X800GTO 256MB DDR1, PCI-Express, DVI-I, Tv-Out, Retail Det er jo bare 50 spenn forskjell på disse korta. Vil dette fungere bra med 3700+ athlon64 cpu? Mvh Lars Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 GTO er vel best tror jeg! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 GTO er nok best, utifra hva jeg har hørt. Skal visst gå an og modde til flere pipelines på noen versjoner. Men rart at GTO kun har DDR1 minnebrikker, da Lenke til kommentar
LCK Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 GTO er nok best, utifra hva jeg har hørt. Skal visst gå an og modde til flere pipelines på noen versjoner.Men rart at GTO kun har DDR1 minnebrikker, da 5492006[/snapback] Men GT har jo gddr3 minne slik som dyrere kort har, eller tar jeg feil nå? Er jo 50 kr forskjell så det er jo liksom ikke noe å snakke om Lenke til kommentar
ChrisMansion Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Så lenge GTO kortet ikke er ViV0 så kan man ikke åpne fler pipelines (med mindre er GTO2 for PCI-E) så du er stuck med 12 pipelines på begge :/ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 PRO VIVO for AGP vet jeg kunne softmoddes, men om dette er tilfellet for PCI-e modellen vet jeg ikke med sikkerhet. Så derfor er det verdt å holde et øye åpent for PRO VIVO dersom den ikke er så mye dyrere enn GT og GTO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå