thotta Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei, Er lei av viftelyd i media-pc'en, og har bestemt meg for å kjøpe et mid-end vifteløst skjermkort. Har sett meg ut to stk, hvilket ville dere anbefale av disse to: MSI GeForce 6200 128MB DDR, HDTV, AGP8X,NX6200AX-TD128, Tv-Out, DVI,Retail eller Asus GeForce 6200 256MB DDR, N6200, AGP8X, TV-Out, DVI-I, Retail Omtrent samme pris på begge to, men asus'en har 256 MB DDR (finner det bare med 128 på prisguiden, da), men MSI'en bare har 128. Asus'en ser derimot litt "jalla" ut med den interne overgangen mellom VGA og DVI (noen som vet hva dette er?) På papiret skulle man kanskje velge ausus pga minnet... eller? Men MSI'en er jo mer omtalt, både her på forumet og når det gjelder kommetarer på komplett. Hva synes dere? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Velg det kortet som har best bundle og ser greiest ut. Og 6200 er vel strengt tatt ikke mid-end, men rettere sagt low-end. Edit: Mer minne er ikke nødvendigvis bedre. Endret 23. januar 2006 av kremt Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Etter å ha sett kjapt i gjennom tror jeg jeg ville ha gått for MSI. 256MB gjør seg heller absolutt ingen forskjell på slike kort. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Asus sitt kort må vel være ett klart valg hvis du skal ha det i ett mindre kabinett, f.eks i en HTPC. For en vanlig desktop/midi-tower pc er det hipp som happ. Som sagt tidligere, minnet har liten betydning, du kjøper ikke dette kortet for å spille krevende spill alikevel. Lenke til kommentar
thotta Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Takk for innspill Bestilte MSI'en... oppdaget at ASUS'en bare hadde composit på tv-ut, og det er er alltids greit med mulighet for s-video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå