Prytz. Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har lyst til å gjøre nettsida til ungdomsbedriften jeg har litt stiligere.. er ganske fornøyd med den.. men synes den mangler noe.. tips? #Flytt pil hit og trykk# Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg ville først og fremst endre font og hatt en kraftigere hover på linkene. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg ville først og fremst endre font og hatt en kraftigere hover på linkene. 5486873[/snapback] Tips til en font som ville funket? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Comic Sans er en fin font. Hva med å lage siden i flash? Regner med at den ikke skal oppdateres daglig? Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Comic Sans er en fin font. Hva med å lage siden i flash? Regner med at den ikke skal oppdateres daglig? 5486905[/snapback] Mine kunnskaper er dessverre begrenset Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Siden er langt ifra dårlig. Jeg liker svært godt temaet dere har laget i Photoshop. Det eneste jeg kunne ønkset meg, er flash knapper. Men det er selvfølgelig smak og behag. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) prøv med arial, tahoma og/eller verdana .. body { font-family: arial, tahoma, verdana; } Ellers en grei side. Mangler som sagt det lille ekstra, få inn litt styling så blir den veldig bra. "begeistrings kurven" er noe alla denne, pga. fonten og mangel på styling; ____.......\ .........\___________ Endret 23. januar 2006 av robgar Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 "begeistrings kurven" er noe alla denne, pga. fonten og mangel på styling; ____ .......\ .........\___________ 5487240[/snapback] second that. Det hadde gjort seg om ikke bare fonten bytta farge, men kanskje gjøre noe med hele "boksen" som fyller ut hvert menyelement? Dere kan jo prøve. Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg ville ikke laget noen flash knapper, Google vill ikke finne linkene dine. Og Comic Sans MS er en forferdelig font også tror jeg den bare er i windows? Skyt meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Mye ironi ute og går her fra min del. Jeg ville laget siden i flash, men det er min smak. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg ville ikke laget noen flash knapper, Google vill ikke finne linkene dine. Og Comic Sans MS er en forferdelig font også tror jeg den bare er i windows? Skyt meg om jeg tar feil. 5487406[/snapback] Du har rett i at det er en forferdelig font i hvertfall. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) prøv med arial, tahoma og/eller verdana .. body { font-family: arial, tahoma, verdana; } Ellers en grei side. Mangler som sagt det lille ekstra, få inn litt styling så blir den veldig bra. "begeistrings kurven" er noe alla denne, pga. fonten og mangel på styling; ____.......\ .........\___________ 5487240[/snapback] Sånn, da har jeg "rengjort koden", så den skal være fin nå. Skiftet font til Tomaha. Ble det til det bedre? Vær vennlig å overse forsiden som er veldig kjedelig atm, skal ta noen tøffe bilder av oss arbeidere å slenge ut der, kanskje allerede i morgen Ellers har jeg planer om å style siden mer, siden dere sier begeistringskurven synker tar gjerne mot tips om hvordan jeg faktisk bør style den.. tenkte på fetere menyknapper, men vet ikke helt hvordan? Endret 24. januar 2006 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
robgar Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Prøv å få til en hover effekt på hele den grå "boksen" på menyen. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Prøv å få til en hover effekt på hele den grå "boksen" på menyen. 5502754[/snapback] Åjj! Hvordan gjør man det? Endret 27. januar 2006 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Sånn, da har jeg ordnet hover på hele boksen som foreslått.. altså ved hjelp av flash-knapper.. men jeg syns bakgrunnen er for kjedelig.. noen forslag? er helt tom for idèer her.. Håvard Lenke til kommentar
robgar Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ser bedre ut nå ja. Men den boksen under inne i "innholds feltet" helt til venstre er litt utenfor kanten, det ser ikke helt bra ut.. Prøv også en annen farge på de som er merket. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Ser bedre ut nå ja. Men den boksen under inne i "innholds feltet" helt til venstre er litt utenfor kanten, det ser ikke helt bra ut.. 5695397[/snapback] Ja, vet de blir utenfor kanten i Firefox og Opera.. sitter perfekt i IE... får det ikke bedre possisjonert i CSS-fila Prøv også en annen farge på de som er merket.5695397[/snapback] har prøvd 100 forskjellige farger, men den var den eneste som så noenlunde ok ut Endret 4. mars 2006 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå