zeltex Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har en HP NC6220 som jeg har slengt inn ubuntu(breezy(5.10)) på. I windows fungerer suspend to ram uten problemer, men i ubuntu får jeg ikke lyd etter at jeg har startet opp igjen. Det må en restart til for at lyden skal komme tilbake, og da er suspend litt ubrukelig. Lydkort er Intel ICH6(alsa mixer) Prøvd wiki.ubuntu.com og litt google men finner ingen løsning. Noen som har en løsning eller et triks jeg kan teste ut? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei, har samme problemet med min laptop (en gammal compaq, ess lydkort). Har ikke brydd meg noe særlig om å fikse det da kortet er halvherpa uansett og det er stricktly en "jobbepc"... Prøv å unloade modulene? Maser på deg om du ikke poster tilbake Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Ja det vil vel ikke bli noe problem for deg å mase på meg, Kyrsjo.... Men nå skal jeg straks legge meg, så jeg skal se på det i morra etter skolen. pratas Lenke til kommentar
comicz Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 My guess vil være at den sliter med å unloade/loade modulen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå