Gå til innhold

asus med go7400

deep750

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stoler ikke helt på de ubekreftede datoene... Merkelig at de ikke er bekreftet når det er så kort tid til de skal være i salg.

Oppdatering:

Nå viser det seg faktisk at PC-en skal være i Norge enten fredag eller i midten av neste uke. Og jeg har lagt inn bestilling...

Endret av kvalvik
Lenke til kommentar

Nå er maskinen også testet, av tyskeZDNET.

De gir maskinen 8 av 10 poeng. Pluss for CoreDuo-ytelse, 1gb minnebrikke som lett kan utvides til 2 gb, DVD-brenneren og design. Ned trekker manglende DVI-utgang og underside i plast.

Batterilevetid på 3,5 timer får brukbar karakter. Tyskkunnskapene mine er ikke optimale, men det ser ut som om Asusen ikke scorer helt på topp når det gjelder grafikk.

Lenke til kommentar

Er ikke dette en spillmaskin i så måte? Altså hvor (i forhold til) ATi stiller go7400 seg? Rett over X700, eller mellom X600->X700??

***Glem det hele***

For de interesserte..

Fill rate(Gpix/s):

X700->3.2

GF7400go->1.8

Mem Bandwith(GB/s):

X700->11.2

GF7400go->7.2

Er vel også verdt å nevne at det er minnekontroller på 64bit, kontra 128bit på X700. Leser noen steder at 7400go er på linje med 9700, men hvorvidt det er troverdig vet jeg ikke.

Har enda ikke tall over pipelines på begge kort, men vet at X700 har 8xPix og 1xVertex (regner med at 7400go har 4xPix og 1xVertex.

Ser ut som 7400go er integrert på HK, derav den lette vekta. Ikke en spillmaskin mao. Det morsomme er at kortet klokker seg ned til et absolutt minimum av hva jeg skjønner, slik at teoretisk kan levetiden på 7 timer opprettholdes.

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...