sdf123 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei Har EPoX EP-9NPA+ Ultra hovedkort og kunne tenkt meg å styrt de forskjellige viftene, men det eneste jeg får styrt i speedfan feks er CPU tror jeg, får ikke styrt de andre viftene. Noen som har dette hovedkortet eller kjenner til dette. Jeg som ikke har koblet til noe kabler eller? Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg tror Speedfan bare styrer CPU-vifta, har ikke fått til å styre noen andre, jeg heller. Kanskje viftestyring? OT: Den signaturen din er på 9 linjer, du bør kutte ned før en mod kommer. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg tror Speedfan bare styrer CPU-vifta, har ikke fått til å styre noen andre, jeg heller. Kanskje viftestyring? OT: Den signaturen din er på 9 linjer, du bør kutte ned før en mod kommer. 5486312[/snapback] Sånn =) Rop ut om du finner et program som kan styre de andre viftene også, er ikke alltid de behøver å stå på max:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå