MagnusW Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Når jeg skal åpne WMP får jeg feilmeldingen du ser under. Hva kan jeg gjøre med dette? Finner ingen måte å slette WMP på å så instalere på nytt igjen heller. Dette har kommet etter at jeg tror jeg har fått et virsu gjennom MSN. Noen som kan hjelpe meg? Endret 23. januar 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Viss eg var deg, ville eg berre kvitta meg med heile WMP. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Han blir jo ikkje akkurat kvitt wmp blir han vel.. Prøv og start i sikkerhetsmodus og fjerne det derfrå? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 jeg aner ikke hvordan jeg starter i sikkerthetsmodus da, elle hvordan jeg skal fjerne det der. Anyone? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Trykk F8 under oppstart (før windows skjermen kommer ) Med litt flaks har du oppdatert WMP, og da kan du fjerne oppdateringen og reinstallere den fra kontrollpanel. (husk å hake av for vis oppdateringer på lista under legg til/fjern programmer) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Men ejg har sett i kontrollpanelet->legg til/fjern, men finner ikke WMP der? hvordan kan jeg da reinstalere det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå