Norseman1968 Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Fikk dette spillet igår og må si at jeg ble imponert. Har spillt det i mange timer og min dom er klar. Dette spillet er en av de beste spillene som er kommet til boxen hittil. Lyden og grafikken er suveren. Spesielt vis du har en 32" widescreen tv og ett dolby digital anlegg. Spillet er optimalisert for dette også. Lyden og stemningen er enorm. Anbefales av en som har spillt det meste. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Gamer.no er straks i gang med testingen av dette spillet. Lenke til kommentar
salamander Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Jeg kjøpte det til samoeren min i går, og ble mekig imponert da hun satt og spilte. Gleder meg til jeg kan sette meg ned og teste det ut.... ser ut som om at det kan ta sin tid før hun klarer å legge det fra seg. Grafikken er outstanding, lyden/musikken gjør spillet creepy. Gleder meg.... og gled dere andre som har tenkt å kjøpe det. Lenke til kommentar
TheGrimSqueaker Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Er det virkelig sant !!!!!! Jeg var stor fan av denne serien og gledet meg vilt til det skulle komme som spill til PC . Skuffelsen var enorm da jeg fikk vite at det prosjektet var avlyst :sad: . Det ser visst ut som om jeg må øse ut med litt penger og kjøpe x-box. Hvis det er verdt det da selfølgelig. Er det det???!!! Lever det opp til serien???!!! Jeg viste ikke engang at det hadde kommet ut til x-box før jeg leste i dette forumet så jeg vet ikke engang hva det går ut på :smile:! _________________ -The Grim Squeaker- "A whole bucket of mud, and it's mine all mine..." [ Denne Melding var redigert av: TheGrimSqueaker på 2002-09-24 21:25 ] Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Spillet skal være i posten snart her, bestilte et eksemplar fra andre siden av dammen. Skal gi tilbakemelding :smile: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 21:36, skrev b-duvaland:Spillet skal være i posten snart her, bestilte et eksemplar fra andre siden av dammen. Skal gi tilbakemelding :smile: Waste, de selges på denne siden av dammen og. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Tja, ikke når min bror sender det til meg som gave. Sparer ca 200kr på hvert spill, de nye spilla ligger under 50$ i retail pris der, dvs rundt 400, mot nesten 600 i Norge (Bare de nyeste da). Sender uten cover også, for å være på den sikre siden, så tar han med coveret når han kommer Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Må si jeg ble glad da jeg så hvor god omtale det fikk. Er litt fan av serien selv, men den nyeste delen er søppel, hele gjengen har dovnet bort. Den gamle serien var best IMHO. Spike er en av favorittene mine, med den tørrvittige humoren -Wee we got lesbians too-, for de som følger med på serien. Har ikke X-Box ennå, men prisen er så lav at det er latterlig, og bare et tidsspørsmål før jeg sleper meg til å kjøpe en. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Liten vits med flere forskjellige tråder! ... fortsett heller her : http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...=55417&forum=75 Lenke til kommentar
mah Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 velvel, hvis dette er xbox finest hour så står det ille til med boxen. nå er det heller ikke det, greit actionspill med fin grafikk,ikke noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå