Enceladus Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 En kamerat av meg har kjøpt ny maskin men det lagger i World of Warcraft hvorfor? Kan det være at wow ikke støtter dual core cpuer? eller gjør spillet det? Om ikke må jeg da deaktivere den ene kjernen? Og hvordan gjør jeg det isåfall? Maskin: AMD Athlon 64 X2 3800+ Asus 7800 GT 256MB Abit KN8 Ultra Twinmos pc 3200 512mb ram (lånt av meg) Han får om noen veker 2000mb ram (husker ikke merke) Kan den lave rammen ha noe med at det lagger? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 funker fint med min dual core Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Rammen gjør det ikke, min stebror har spillt på min pc(der har jeg 133mhz ram, sdram) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 deaktivere den ene kjernen? Og hvordan gjør jeg det isåfall? Du deaktiverer ikke den ene kjernen du lar spillet bare kjøre på en kjerne. Task Manager -> angi affinitet ____ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=491003&hl= Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har ikke hørt om problemer med WoW og DC, tror heller det er lite RAM som er problemet her.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) deaktivere den ene kjernen? Og hvordan gjør jeg det isåfall? Du deaktiverer ikke den ene kjernen du lar spillet bare kjøre på en kjerne. Task Manager -> angi affinitet ____ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=491003&hl= 5486268[/snapback] Ok jeg er inne på task manager -> prosesser men jeg finner ikke prosessoren som jeg må markere for å angi affinitet på. Hva heter prosessoren? I eksemplet i linken din heter den speed2.exe Hva kan den hete i mitt tilfelle? Endret 23. januar 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 deaktivere den ene kjernen? Og hvordan gjør jeg det isåfall? Du deaktiverer ikke den ene kjernen du lar spillet bare kjøre på en kjerne. Task Manager -> angi affinitet ____ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=491003&hl= 5486268[/snapback] Og jeg er inne på task manager -> prosesser men jeg finner ikke prosessoren som jeg må markere for å angi affinitet på. Hva heter prosessoren? I eksemplet i linken din heter den speed2.exe Hva kan den hete i mitt tilfelle? 5486464[/snapback] wow.exe kanskje? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 merk, du må ha wow kjørende i bakgrunnen når du går inn der for å finne prosessen... Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det er mangel på ram som er problemet, det kan jeg si med 98% sikkerhet. Merket det selv her, plutselig døde den ene 512MB brikken min, så nå må jeg nøye meg med halvparten, og det er en uendelig forskjell i flyt, spesielt viss du har mange ui addons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå