mirrormatch Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Hei. Lurte på om noen har en formening om hvor stor PSU jeg trenger hvis jeg skal drive 7 harddisker, brenner, cd-rom, dvd-rom, xp2200+ (overklokket), og 11 vifter av diverse størrelse. Kan få tak i en eldre enermax på 431 watt, men har hørt at 5 volten på denne ikke duger no særlig, og er ikke sikker på om 431 watt er nok... Fint om noen har peil på dette. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 11 80mm vifter (hvis det der det du har) trekker jo ikke mer enn ca 2,5A. Så det er jo ikke snakk om så mye. 7 disker? hvor mye trekker en disk da? Er jo egentlig ganske enkel regning :smile: en xp2200 trekker jo en del. Men det er vel ikke mer enn at en 550w ikke skulle klare alt. Ville tro at en 400 eller 450 også ville holde helt greit. Siden de anbefaler ca 400W på en dual MP amd maskin, Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Takk for svar, er d noen som vet noe om denne 5 volten på enermax 431 wattern? d er en eldre modell (før whisper) men den har to vifter og p4 kontakten. Det jeg har hørt er at denne synker en god del hvis man skrur opp volten på cpu, og ikke duger noe særlig til overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå