danno_O Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 * Røyksopp* Ugress * Daft Punk Skal vi bli venner? Lenke til kommentar
djupevik Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 - Infected Mushroom - Noe av det er helt sykt, men noen funker megabra=) Prøv 5488854[/snapback] Elevation Station Hva mener du med sykt? Det er genialt... 5489212[/snapback] Hehe, ikke sykt i negativ forstand=) Masse fett.. Men noe kan bli litt for hardcore electronica(?) for noen.. Litt masse usammenhengende tilfeldige lyder, for de som ikke har så mye erfaring med slik musikk.. På en måte Men uansett.. De sangene jeg liker best til Infected er; - Elation Station såklart - The Missed Symphony - Drop Out - Never Never Land (sjå på basselementa kor sykt dei slår, høyttaleren mine begynner tilogmed å "puste" når jeg skrur opp nok :!: ) - Avrats Lenke til kommentar
djupevik Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 PS: Alle "Røyksopp" fans, må lære seg at det heter/skrives Röyksopp! hehe Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 "Dark by design" FTW Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Verken Rob Zombie, White Zombie, Fear Factory eller Soulfly er i samme gate som SoaD. De har sin egen gate. Men du kan muligens sjekke ut Faith No More da de bor et par kvartal unna(og vokalisten deres bor ennda nærmere). Cheesey er heller ikke så langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå