Torjus Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Heisann, begynner å bli veldig lei av all musikken jeg har nå, det jeg hører/hørte mest på er/var: * Røyksopp * Ugress * Daft Punk * Timbuktu * Mew * Madrugada * Crossfade * System of a down Disse bandene begynner jeg bli lei av nå og trenger ny musikk som ligner, jeg har hørt litt på kraftwerk og slike band, men de er langt ifra like bra som røyksopp synes jeg, så likte ikke dem så godt Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 registrer deg på www.last.fm det er det beste tipset man kan få. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hva med norske Serena Maneesh? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Første jeg tenkte på var Archive *fiksa link* Endret 24. januar 2006 av TAAB Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 * Røyksopp -> Autechre * Ugress -> Ulver * Daft Punk -> Bent * Timbuktu -> Tricky * Mew -> Ween * Madrugada -> Smashing Pumpkins * Crossfade -> ? * System of a down -> Rob Zombie/White Zombie 5485937[/snapback] Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Norske Superfamily kanskje? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Litt Britney hadde sikkert livet deg opp litt... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 The Avalanches - Since I Left You (En klassiker) Basement Jaxx - Remedy Bent - Programmed To Love Massive Attack - Mezzanine The Mars Volta - Frances The Mute og Deloused In The Comatorium Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tool kanskje?.... 5488815[/snapback] Satt og vurderte om jeg skulle anbefalle dem Lenke til kommentar
djupevik Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Röyksopp<3 - Air - Ralph Myerz & the Jack Herren Band - Infected Mushroom - Noe av det er helt sykt, men noen funker megabra=) Prøv Elation Station først;) - Chemical Brothers Lenke til kommentar
czr Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 The Mars Volta - Frances The Mute og Deloused In The Comatorium 5488756[/snapback] Synes Mars Volta var bedre som At the drive in. Skikkelig energisk og artig musikk. Ellers er Trivium et band som kan surre og gå en stund uten at man blir for lei, synes jeg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Glemte å nevne Tool og Chemical Brothers, har hørt på dem en god del, men jeg blir fort lei av å høre på samme musikken hele tiden Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Deftones, A Perfect Circle, Bobby Conn and the Glass Gypsies, King Crimson og Led Zeppelin. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tool kanskje?.... 5488815[/snapback] tool er kanskje ikke det bandet som passer best sammen med de han alt har skrevet opp? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Vel, han sa jo at han likte Tool. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Vel, han sa jo at han likte Tool. 5489188[/snapback] ja, men å nevne tool ved å ta utgangspunkt i bandene han skrev opp i første post er rimelig... teit Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tool passer alle Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 - Infected Mushroom - Noe av det er helt sykt, men noen funker megabra=) Prøv 5488854[/snapback] Elevation Station Hva mener du med sykt? Det er genialt... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Ikke miss ut på Massive Attack da. Hør på mer av MA, ikke bare låtene alle har hørt på radio/TV/whatever. De har en mengde bra materiale. Og de er SÅ bra på trommprogrammering / trommespill. Når du hører en låt med virkelig catchy trommer og eletronica tendenser, er det gjerne MA ("Danny the dog" f.eks.). Herlig seige trommer en bare må digge når en hører på det, og gode låter generelt. Hører mindre på de nå enn før, men har likt de i mange år. Boards of Canada bør du høre på og, kanskje. Ticklish - ihvertfall liker jeg noen av låtene deres, men mye av materialet kan knapt kalles musikk - mer et eksperiment med lyd. Infected Mushroom er til tider genialt bra programmert (ikke sarkastisk) musikk. Det påstås at de bruker narkotika 24/7 for å oppnå en slik type kreativitet, men du vet fjortisser og sladder.. Faithless er også bra å høre på, men jeg blir mye raskere lei de enn MA. Hører ikke på SOAD, men Soulfly og Fear Factory er muligens i samme gate. Endret 24. januar 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå