Gå til innhold

Trenger ny musikk

Torjus

Anbefalte innlegg

Heisann, begynner å bli veldig lei av all musikken jeg har nå, det jeg hører/hørte mest på er/var:

* Røyksopp

* Ugress

* Daft Punk

* Timbuktu

* Mew

* Madrugada

* Crossfade

* System of a down

Disse bandene begynner jeg bli lei av nå og trenger ny musikk som ligner, jeg har hørt litt på kraftwerk og slike band, men de er langt ifra like bra som røyksopp synes jeg, så likte ikke dem så godt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Mars Volta - Frances The Mute og Deloused In The Comatorium

5488756[/snapback]

Synes Mars Volta var bedre som At the drive in. Skikkelig energisk og artig musikk.

Ellers er Trivium et band som kan surre og gå en stund uten at man blir for lei, synes jeg.

Lenke til kommentar

Ikke miss ut på Massive Attack da. Hør på mer av MA, ikke bare låtene alle har hørt på radio/TV/whatever. De har en mengde bra materiale. Og de er SÅ bra på trommprogrammering / trommespill. Når du hører en låt med virkelig catchy trommer og eletronica tendenser, er det gjerne MA ("Danny the dog" f.eks.). Herlig seige trommer en bare må digge når en hører på det, og gode låter generelt. Hører mindre på de nå enn før, men har likt de i mange år.

Boards of Canada bør du høre på og, kanskje.

Ticklish - ihvertfall liker jeg noen av låtene deres, men mye av materialet kan knapt kalles musikk - mer et eksperiment med lyd.

Infected Mushroom er til tider genialt bra programmert (ikke sarkastisk) musikk. Det påstås at de bruker narkotika 24/7 for å oppnå en slik type kreativitet, men du vet fjortisser og sladder..

Faithless er også bra å høre på, men jeg blir mye raskere lei de enn MA.

Hører ikke på SOAD, men Soulfly og Fear Factory er muligens i samme gate.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...