ponnihest Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Jeg vil kjøpe bøker om design, layout og grafisk fremstilling av trykksaker. Jeg har kikket rundt på amazon.com, og har funnet frem til aktuelle bøker: Noen som har vært borti denne? Bra/dårlig? Ser at den har anbefalinger, men det er så vanskelig å vite... Vurderer også Classroom in a Book fra Adobe, f.eks.: (legger inn flere i morgen, da jeg har listen på jobb ) Det jeg lurer på om det er noen som vet om noen gode bøker, enten på engelsk eller norsk? Har sett rene designbøker som virker greie å få inspirasjon fra. Noen som har anbefalinger? Holder forresten på med å utdanne meg som mediegrafiker, og jobber med reklame og fremstilling av redaksjonelle sider Oppdatering: Kikker også på disse bøkene: Quick Solutions to Great Layouts - Graham Davis. The Big Book of New Design Ideas - David E. Carter Endret 26. januar 2006 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hadde jeg vært seg hadde jeg rett og slett tatt meg en tur på biblioteket og tatt en titt. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Grafisk Kokebok er genial Graphic Design School er Dave Dabner er også ei ok bok. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Hadde jeg vært seg hadde jeg rett og slett tatt meg en tur på biblioteket og tatt en titt. 5490635[/snapback] Ja, det hadde jo ikke vært noen dum idè... Men jeg liker å eie istedenfor leie, og hater biblioteker Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Grafisk Kokebok er genial 5493530[/snapback] Den ser jeg ligger på jobb, men den har jeg liksom ikke fattet interesse for... Den andre kan jo være aktuell å kikke på Vil kjøpe fra utlandet, for det er myye billigere! (for på bøker slipper man vel toll?) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hadde jeg vært seg hadde jeg rett og slett tatt meg en tur på biblioteket og tatt en titt. 5490635[/snapback] Ja, det hadde jo ikke vært noen dum idè... Men jeg liker å eie istedenfor leie, og hater biblioteker 5501539[/snapback] Tenkte mer at du kan ta en titt på de forskjellige før du faktisk kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå