Gå til innhold

Noe løst i kameraet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har den samme lyden i mitt kamera. Vart litt skremt da jeg kjøpte det, ringte til foretningen og spurde hva i ........ som var galt. De sa at det var de stengene til blitzen, siden har jeg vert innom butikken og "rista" på et annent 350D kamera og den samme lyden var der.

Lenke til kommentar
Har den samme lyden i mitt kamera. Vart litt skremt da jeg kjøpte det, ringte til foretningen og spurde hva i ........ som var galt. De sa at det var de stengene til blitzen, siden har jeg vert innom butikken og "rista" på et annent 350D kamera og den samme lyden var der.

5487736[/snapback]

Ja dette har vert tatt opp en del ganger før på forumet.

Så det er nok ganske så normalt.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

5487736[/snapback]

5487976[/snapback]

Sorry for å bumpe denne, men jeg har det samme "problemet" med mitt kamera (Nikon D50).

Har forsåvidt skjønt at dette er normalt, men saken er at det samme gjelder for objektivet mitt, et Nikon 18-70mm 3.5-5.6. Kan det være at det samme gjelder her - at noen deler bare skal være løse?

Hilsen Christoffer

Lenke til kommentar

5487736[/snapback]

5487976[/snapback]

Sorry for å bumpe denne, men jeg har det samme "problemet" med mitt kamera (Nikon D50).

Har forsåvidt skjønt at dette er normalt, men saken er at det samme gjelder for objektivet mitt, et Nikon 18-70mm 3.5-5.6. Kan det være at det samme gjelder her - at noen deler bare skal være løse?

Hilsen Christoffer

7447674[/snapback]

Det er nok det samme her, noen mekaniske deler i objektivet. Når jeg rister på mine objektiver høres det ut som det noe løst, jeg tror bare det er "blenderbladene" som rører seg, ikke noe å være redd for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...