Nattefrost Productions Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Kan det passe at når jeg har mine MPEG filer, (som er ukomprimerede) ind i Movie Maker, så sker der noget med lyden ihvertfald, lyder som dårlig mp3 pludselig. Jeg bruger Movie Maker, da jeg er begynner, men hvis det bliver komprimeret deri, stopper jeg med at bruge det. også veldig dumt at man ikke kan konvertere til MPEG formatet. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Kan det passe at når jeg har mine MPEG filer, (som er ukomprimerede) ind i Movie Maker, så sker der noget med lyden ihvertfald, lyder som dårlig mp3 pludselig. Jeg bruger Movie Maker, da jeg er begynner, men hvis det bliver komprimeret deri, stopper jeg med at bruge det. også veldig dumt at man ikke kan konvertere til MPEG formatet. 5485726[/snapback] MPEG-filer er IKKE ukomprimerte, de er tvert imot sterkt komprimerte. Bruker man Movie Maker og lagrer i WMV-format, komprimeres enda en gang, og resultatet blir følgelig enda dårligere. Lenke til kommentar
Nattefrost Productions Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Kan det passe at når jeg har mine MPEG filer, (som er ukomprimerede) ind i Movie Maker, så sker der noget med lyden ihvertfald, lyder som dårlig mp3 pludselig. Jeg bruger Movie Maker, da jeg er begynner, men hvis det bliver komprimeret deri, stopper jeg med at bruge det. også veldig dumt at man ikke kan konvertere til MPEG formatet. 5485726[/snapback] MPEG-filer er IKKE ukomprimerte, de er tvert imot sterkt komprimerte. Bruker man Movie Maker og lagrer i WMV-format, komprimeres enda en gang, og resultatet blir følgelig enda dårligere. 5485807[/snapback] Ja men det er MPEG4 direkte fra DVD'en fra videokameraet mitt, da har ikkje jeg gjort noen ting med det først. Det høres fint ut der, men i Movie Maker, låter det ikkje så bra. Jeg skal hverken bruke WMV eller AVI, det skal være MPEG2 eller MPEG, men da skal vel jeg ha et bedre programm?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå