Gå til innhold

Siden ser vanlig ut i IE, men rar ut i Opera.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første får jeg 22 errors når jeg prøver å validere den hos w3.org, og det kan godt være at de feilene er hva som gjør at det er forskjell. Begge browserene går i quirkmode og tipper seg frem til forskjellige resultater.

Selv får jeg heller ikke opp siden din i Opera.

EDIT: Siden jeg ikke kan FF validerte jeg tydeligvis bare en frame som fikk 22 feil.

http://www.home.no/longyear/index.html <- Gir meg bare fem feil, men koden der er rimelig hårete.

Jeg vil anbefale deg å droppe dreamweaver og heller kode opp siden din for hånd vha alle de gode tutorialene du finner på nettet. www.w3.org er en god plass å begynne.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Bruk den relative banen. Om filene ligger i samme mappe, skriv bare "fil.css". Ligger den en mappe under, skriv "css/fil.css", også videre.

5485926[/snapback]

Og det gjøres? Sorry at jeg kanskje er litt blank på dette, men kunne du forklart det på en "1-2-3 guide"..?

Lenke til kommentar

Når du sier dette, så regner jeg med at du bruker "virsual" delen av DW8. Nærmeresakt der du bare putter ting i vildens sky. Dette er egentlig ikke bra. Lær deg HTML og CSS så blir alt bedre....

Tilbake til temaet, gå inn til kode funksjonen i DW, og skift ut denne scripten:

<link rel="stylesheet" href="file:///Z|/Mine Dokumenter/Hjemmeside/mm_travel2.css" type="text/css" />

med:

<link rel="stylesheet" href="http://URLEN TIL CSSen i SERVEREN" type="text/css" />

Edit: Dette trenger ikke å løse problemet at det viser annerledes i nettleserne.

Endret av mr.henka
Lenke til kommentar
Kanskje det er noe galt med .tk, har dere tenkt på det? .tk er jo som å lyse opp "her kommer en dårlig nettside", da.

Det jeg mente var, .tk-domener funker dårlig i Opera.

5488152[/snapback]

Funker hvis JS er av, så det er tydligvis noe tull der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...