Zappza Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Link til TromsøLANs web-side finner du her Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Har dere pcer i nordland a? 5485875[/snapback] Nei det er nok lite med det ja... Vi bruker jo fisk med internettkobling for å være på forumet. 5485887[/snapback] Jeg er nordlending, men er i Frankrike for oeyeblikket. Derfor har jeg ikke aeoeaa. Narvik er byen Noen andre fra Narvik her? Endret 28. januar 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Beklager dette, men hvis vi ikke skriver bokmål/nynorsk så blir tråden stengt og dette vil vi vel ikke? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Nordlending her, fra Mo i Rana, men bor i Trondheim nå. Hva er meninga med denne usaklige tråden? Like nyttig som å spørre "Hvor mange spiser brødskive med brunost?"! Den er like nyttig som "Bergensere på forumet!, Er vi mange?, og Er det noen fra sogn og fjordane her ?, og Kristiansandere/agdere på forum er vi her Endret 28. januar 2006 av k-orm Lenke til kommentar
toreae Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Utflyttet Steigværing, bor nå på Askøy Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 født,oppvokst og bor fremdeles i tromsø Kongeby e stolt over å være nordlending Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Nordlending her, fra Mo i Rana, men bor i Trondheim nå. Hva er meninga med denne usaklige tråden? Like nyttig som å spørre "Hvor mange spiser brødskive med brunost?"! Den er like nyttig som "Bergensere på forumet!, Er vi mange?, og Er det noen fra sogn og fjordane her ?, og Kristiansandere/agdere på forum er vi her 5512794[/snapback] Ja, akkurat! like unyttig som de der ja! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Nordlending her, fra Mo i Rana, men bor i Trondheim nå. Hva er meninga med denne usaklige tråden? Like nyttig som å spørre "Hvor mange spiser brødskive med brunost?"! Den er like nyttig som "Bergensere på forumet!, Er vi mange?, og Er det noen fra sogn og fjordane her ?, og Kristiansandere/agdere på forum er vi her 5512794[/snapback] Ja, akkurat! like unyttig som de der ja! 5514621[/snapback] Tror faktisk det var ironisk ment Jeg er fra Tromsø. 5514736[/snapback] Har jeg ikke lagt til deg da Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Nordlending her, fra Mo i Rana, men bor i Trondheim nå. Hva er meninga med denne usaklige tråden? Like nyttig som å spørre "Hvor mange spiser brødskive med brunost?"! Den er like nyttig som "Bergensere på forumet!, Er vi mange?, og Er det noen fra sogn og fjordane her ?, og Kristiansandere/agdere på forum er vi her 5512794[/snapback] Ja, akkurat! like unyttig som de der ja! 5514621[/snapback] Tror faktisk det var ironisk ment Jeg er fra Tromsø. 5514736[/snapback] Har jeg ikke lagt til deg da 5514769[/snapback] Lol! Så du mener at han ikke synes denne tråden er like nyttig som de andre lignende trådene? :!: Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er fra Hadsel. Go Nord-Norge. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hehe, beklager, jeg sa det bare uten videre ettertanke. Hva gjør folket i kveld? Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Født og oppvokst i Tromsø, men bor i Oslo Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 ca hele slekta fra lofoten, oppvokst delvis på andøya. Bor i trøndelag atm.. Misunner dere som har flytta og fortsatt holder på dialekta.. Det er noe jeg ikke klarer Lenke til kommentar
Pingvinen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Bor i Nordland akkurat, men jeg er ikke født der. (Vet ikke om det telles) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) *Dobbelpost* Endret 29. januar 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Lol! Så du mener at han ikke synes denne tråden er like nyttig som de andre lignende trådene? :!: Nei, det jeg mener er at han mente det er like "nyttig" som resten av samme type Pingvinen: Joa, jeg har tatt med folk som har flyttet herifra, så jeg tar med deg og Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Nordlending her også. født og oppvokst i mosjøen, bor og studerer i trondheim.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå