nikrus Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nordlendinga, hvor mange er vi? Altfor mange... Spør du meg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ja, då sei æ "Ikkje" =p 8606018[/snapback] Som enkvær norlæinning me respekt før sæ sjøll Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kem e dæ såm har lagæ "Æ r nordlæning æ"? Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Æ sku ønske æ kunne skriv at æ var nordlæning.. Æ e desverre søring.. Æ vil ikke være søring.. Vi har så stygg dialækt.. nordlandsk; bodøværing er den bæste, finaste og søteste dialækta i norge! (og btw, unnskyld for mine eventuelle skriveleifer.. æ e kanskje ikke såå god te å skriv nordlandsk.. eller bodøværing.. ) å.. æ blir glad bare vess æ læs et stedsnavn fra nord.. ^^ Fine... *leste foran her.* æ lika nordlæninga.. De e så.. snille, søøte, gode, fine, hyggelige, greie.. osv .. hihi.. også hata æ alle søringa som har fordomma mot nordlendinga.. hat på de.. *hørt fra nordlænding ^^* Det er min mening iallefall.. Og ja, æ e vældig glad i nordlæninga.. nordlæningen ^^ Æ ska.. vil fløtt te bodø.. !! Så vet dere det.. O.o Endret 20. august 2007 av Nasse-noff Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Æ e fra svolvær men bor i bergen å har bodd dær i snart 9 år men dialæktn e fortsatt intakt. edit: Æ har en utblanna bodø-dialækt men ækte lofotdialækt e bedre. Endret 19. august 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Nordlening her ja Bor i Tromsø Endret 31. august 2007 av LeanFear Lenke til kommentar
dask Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Fullblods finnmarking her.. Lenke til kommentar
Pedersen4401 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Haha! Ich bein speciale, eneste fra Salangen :!: Sorry, e nok fra sælveste sjøvegan Lenke til kommentar
Pedersen4401 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eg e fra SJØVEGAN!! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Finst d fleire bø fjæringa her? ^^ Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Æ e nordlænning æ! Korsn e d m dæ? ;P Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Æ sku ønske æ kunne skriv at æ var nordlæning.. Æ e dessverre søring.. Æ vil ikke være søring.. Vi har så stygg dialækt.. nordlandsk; bodøværing er den bæste, finaste og søteste dialækta i norge! (og btw, unnskyld for mine eventuelle skriveleifer.. æ e kanskje ikke såå god te å skriv nordlandsk.. eller bodøværing.. ) å.. æ blir glad bare vess æ læs et stedsnavn fra nord.. ^^ Fine... *leste foran her.* æ lika nordlæninga.. De e så.. snille, søøte, gode, fine, hyggelige, greie.. osv .. hihi.. også hata æ alle søringa som har fordomma mot nordlendinga.. hat på de.. *hørt fra nordlænding ^^* Det er min mening i alle fall.. Og ja, æ e vældig glad i nordlæninga.. nordlæningen ^^ Æ ska.. vil fløtt te bodø.. !! Så vet dere det.. O.o Du burde fan mæ ikke fløtt til bodø, større dritplass ska du fan mæ leit længe ætter! D e en grunnj til at norlænninga allti går lænt framover.. forbanna vind! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Har slektninger men er ikke selv.. I wish I was Endret 8. november 2007 av TomJ Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vesteråling her Bor for øyeblikket i Trondheim og studerer. Lenke til kommentar
Nordlandsbjoernen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nordlænning hær åsså, fra Bjerkvik som ligg ei halltime fra Narvik Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bor i Sandnessjøen. Jeg er forrøvrig innflyttet nordlending. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Født, oppvokst og bor i Bodø. Endret 9. august 2008 av MetroN Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) fra vesterålen her Endret 12. august 2008 av zampata Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Halliho! Har vært litt treig i det siste med å legge inn folks om har sendt meg PM, men har nå fått lagt inn de jeg så i innboksen min. Igjen, for å bli med på lista, se første post for info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå