the_fire Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Han Solhaug e typen til ho Hanna, uten å gå nærmere inn på det. Æ savne snøen. 7623685[/snapback] Ikke snø i Tromsø? Eller bare er du ikke i Tromsø akkurat nå? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Lure litt på korsen han får det te å bli snøfritt, fordi det e det nu virkelig ikke. Sitt på Kvaløya sjøl, e da noen centimeter ... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Nærmer seg kanskje en halvmeter her. Skal finne fram snowboardet og lære meg å slide (tror det var det det ble kalt). Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Lure litt på korsen han får det te å bli snøfritt, fordi det e det nu virkelig ikke. Sitt på Kvaløya sjøl, e da noen centimeter ... 7623812[/snapback] På plen utfor her e det no snøfritt, og de største dungan e vel kanskje 20 cm dyp, men æ synes ikke kramsny e ordentlig snø... Jævla dritt-mildvær. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Global warming, it's here Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Jepp. Global oppvarming kommer til å ødelegge jula for meg i flere år framover =/ Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Global oppvarming er en fin ting. Så kan det være bart og fint hele året Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Litt kjekt med sny på nyttårsaften, da. Her i Meløy var det ikke en eneste flekk på bakken. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 snyr hær i målselv. har snydd tett på tett den siste uka=) begynner å bli mye, men er deilig. i fjor regnet det hele vintern jo =( sny<3 7591663[/snapback] Tilbrakte stort sett hele vinteren i Sørreisa. Syns det var klarvær og massevis av minusgrader hele tida, jeg. Regna vel i november, men etter det kan jeg ikke huske noe nedbør annet enn snø. Er vi uenige om hva som er vinteren, eller regner det i Målselv når det er kaldt i Skøelvdalen? 7613394[/snapback] vet ikke jeg men kan jo rette litt og si at det regna ikke konstant, 20-, så regn i en uke. så litt til frost 20-. sånn kjedli vær Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Men faen da! Jeg er utflytta nordlening for helvette! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Til alle nordlendinger som vil ha informasjonen oppdatert eller vil bli lagt til lista, send meg en PM. Sjekker ikke denne tråden så ofte =) edit: Selv om jeg ikke svarer på PMen, så legger jeg dere til =) Endret 3. januar 2007 av Zappza Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Snø i Bodø i dag! Ut å måkk Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) måkk og måkk, er jo ikke akkurat snakk om sinnsyke mengder. Men det gjør godt med litt snø ja. Dog har vi akkurat rett over null grader her på nordsia, så ser mørkt på muligheten for at det holder seg. Endret 3. januar 2007 av SumSar Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Måtte ut å berge ølet mitt fra å fryse da jeg våkna opp og det var snø i dag Har brukt verandaen som kjøleskap siden det stort sett har vert mellom 3 og 5 grader i det siste. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Øl trenger da mer enn et par minus grader for å fryse. Det er alkohol i øl vettu ^^ Ren alkohol fryser ikke før du nærmer deg ekstreme temperaturer, så øl tåler nok litt mer enn 1-2 minus Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Øl trenger da mer enn et par minus grader for å fryse. Det er alkohol i øl vettu ^^ Ren alkohol fryser ikke før du nærmer deg ekstreme temperaturer, så øl tåler nok litt mer enn 1-2 minus 7633588[/snapback] Vet vel egentlig det, men jeg valgte å ikke ta noen sjangser =) Får håpe denne snøen ligger så man slipper å kjøre på slaps, verste som finnes. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 måkk og måkk, er jo ikke akkurat snakk om sinnsyke mengder. Men det gjør godt med litt snø ja. Dog har vi akkurat rett over null grader her på nordsia, så ser mørkt på muligheten for at det holder seg. 7633500[/snapback] Sant nok, men må komme meg ut i Tverlandsmarka før det forsvinner Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er vel Nordlending jeg også. Bodd i Brønnøysund 17 av mine 18, snart 19 år. Bodd i Nesna ett år og flyttet til Trondheim i fjorsommer. Lenke til kommentar
runela Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nordlening jeg også, bor i Brønnøysund. Har bodd her hele livet så. Og er født i bodø. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nordlening jeg også, bor i Brønnøysund. Har bodd her hele livet så. Og er født i bodø. 7647884[/snapback] Kjenner du til Edvardsen familien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå