Zappza Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Hei hei! Lurte bare på hvor mange nordlendinger vi er på forumet? Hadde vært litt artig å vite det For de av dere som ikke vet det, er "ekte" nordlendinga folk som bor i Nordland og opp. Oppdatert 08.12.08 12.00 "Ekte" Nordlendinger: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - Zappza (Vannvåg) - phax (Troms) - Torswin (Tromsø) - CurSe (Tromsø) - Kamikazesmurf (Tromsø) - Klikka_bZerk - KillerX (Alta) - SupremeX (Tromsø) - Skarstad (Brønnøy) - hageby1 (Bodø) - Jokko88 (Bodø) - SumSar (Bodø) - Area 51 (Lofoten) - Delta_progeny (Tromsø) - Snekker'n (Alsvåg) - phax - Morten K - XanderX (Vesterålen) - vincent_vega (Finnsnes) - hello100143 (Senja) - The_Prytzinator (Sortland) - b-real (Vesterålen) - Lightningwolf (Tromsø) - Herr Brun (Narvik) - Cola-boks (Tromsø) - Opus (Tromsø) - Knut Erik (Hadsel) - Pingvinen (Nordland) - Blaster2k (Sortland) - valentino (Tromsø) - cerion (Sortland) - wolfenkill (Tromsø) - Pasient (Sortland) - Bang_Master (Mo i Rana) - LenniZ (Hammerfest) - Duckhunter - caravelle (Bodø) - b0berg (Kvænangen) - ThoooR (Tromsø) - mhsalangli (Tromsø) - Dj_eLmO (Lofoten) - Sovietpig (Bodø) - Klekkus (Bodø) - kakk - -Nikken (Bodø) - Leon Johannessen (Bodø) - Craigmick (Tromsø) - Npvk_X (Bodø) - kamy87 (Bodø) - hansol123 - PspErlend - kfz (Bodø) - Simon Aldra (Sandnessjøen) - Zelziuz (Fauske) - Daniel/nerdVANNA (Brønnøy) - TeggY (Bodø) - Rebel-Rider (Andøya) - ziwiz (Tromsø) - Dwagon (Tromsø) - Muse (Harstad) - eMPea (Bodø) - MKej (Rognan) - Sidious (Hammerfest) - Bamboocha (Harstad/Tromsø) - ilstang (Lofoten) - fatzalore (Mo i Rana) - Flippy92 (Mo i Rana) - DonKristo (Gratangen) - Nilesen (Tromsø) - kt600/Kjekssjokolade (Bjerkvik) - eilertsen (Sørreisa) - _Evolution_ (Tromsø) - Xecuter88 (Harstad) - DonKristo (Harstad) - rareben (Narvik) - frostbitten (Glomfjord) - Ladern (Fauske) - narutofan (Vesterålen) - Luchy (Tromsø) - Ejrik (Tromsø) - Bear^ (Vågan) - nymo (Alta) - Hattifnatt (Mo i Rana) - Fidel_Castro (Rognan) - Bjorhus (Mo i Rana?) - BloodEx (Tromsø) - Complexity (Målselv) - Arinomi (Sortland) - Pokererik (Kirkenes) - dynamittharry (Vannvåg) - nitja (Tromsø) - gorber (Bodø) - aandre-j (Saltdal) - mb_zzz (Øksnes) - Porki (Bodø) - REWZTAH (Bodø) - jij1984 (Bodø) - Zx45 (Brønnøysund) - JimL (Bodø) - tdnoz (Svolvær) - Ambidex (Lofoten) - Rocket (Kvænangen) - geedoo (Alta) - Maso (Sjøvegan) - Camel0n (Kvænangen) - Rockna (Målselv) - Bruktbilen (Tromsø) - RefleXio (Bodø) - Arinomi (Sortland) - -Lund (Tromsø) - svartskog (Hamarøy) - PencilCase (Andøya) - FleshEater (Sortland) - BamseBomsen (Tromsø) - Quakecry (Bodø) - Runarbs (Bodø) - S.Larsen (Narvik) - MetroN (Bodø) Utflytta nordlendinger: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - sigurd90 (Nesodden) - Marius E (Alsvåg -> Hamar) - Bundy(Bærum) - qweac (Nord-Trøndelag) - Gene (Ukjent) - perpyro (Trondheim) - toreae (Askøy) - macciato (Narvik - Arendal) - krage83 (Oslo) - SvennAndre (Trøndelag) - Quidam Dai Shan (Trondheim) - RuneM- - Erlend_G (Troms) - Alexanderhagen - HilRam (Oslo) - Vt-Iversen (Kabelvåg -> Moss) - Stonemeister (Ås) - Plomma2 (Moss) - Knut_ (Alta -> Arendal) - Søppelsveitt (Tromsø -> Rena) - k-orm (Trondheim) - thaLapp (Alta -> Telemark) - Simen1 (Trondheim) - Uin Viel (Nannestad) - Xmir (Stokmarknes -> Trondheim) - Redline (Lakselv -> Akershus) - ViPeR (Mo i Rana -> Trondheim) - orjanr (Bodø -> Trondheim) - Glisevask (Ørnes -> ?) - St Thicket (Andenes - Bergen) - Rotski (Sørreisa - Bergen) - kimman (Mosjøen -> Trondheim) - Rippo (Brønnøysund -> Trondheim) - fompa (Bodø -> Jessheim) - apedoktor (Rognan -> ?) - 214si (Hvor bor du?) - SortFisk (Hvor bor du?) Vi har det slik at vi ordner to lister vi. En for nordlendinger som bor i Nord Norge, og en for de som har flyttet ut Vil du bli lagt til listen, send meg en PM med nick, bosted og opprinnelse og sleng med en link til brukerprofilen din for å gjøre det enkelt for andre å ta kontakt . Selv om jeg ikke svarer, blir dere lagt inn. Endret 8. desember 2008 av Zappza Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 jeg tror vi er tusen hundre minst. jeg blant annet, B|real, Bundy er vel egentlig nordlenning selv om han bor i sør en plass nå tror jeg. hm... Morten K, tja. kommer ikke på så mange i farta. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Vi er noen stykker ja og selv om vi ikke er flest er vi jo uten tvil best Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Vi er noen stykker ja og selv om vi ikke er flest er vi jo uten tvil best 5485667[/snapback] men hadde dere vært flest, hadde dere blitt en pest... Endret 23. januar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg er faktisk norldlending! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har dere pcer i nordland a? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har dere pcer i nordland a? 5485875[/snapback] Nei det er nok lite med det ja... Vi bruker jo fisk med internettkobling for å være på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 er også nordlending, tromsøværing :-) Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Nordlending her, lofotværing.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Opprinnelig fra Skibotn, bor i Tromsø for tiden. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Nordlending her! Er fra bodø, men har de siste 5årene bodd på Nesodden. Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Født og vokst opp i Vesterålen. Men så flytta vi til Hamar, og her er jeg! Edit: Gir aldri slipp på dialekta! Endret 23. januar 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Må nevne at jeg også er fra Bodø! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Er fra Lofoten, bor i Tromsø Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 jeg tror vi er tusen hundre minst. jeg blant annet, B|real, Bundy er vel egentlig nordlenning selv om han bor i sør en plass nå tror jeg. hm... Morten K, tja. kommer ikke på så mange i farta. 5485653[/snapback] Bor i Bærum ja, har enda dialekta intakt Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 <-- bodø, enn så lenge (til jeg starter på studier) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Jeg er nordlending og stolt av det! Født og oppvokst i Bindal, Nordlands sørligste kommune, bor for øyeblikket i Brønnøy. Endret 23. januar 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) nordleinning æ å født på ei lita øy i karlsøy, nermere bestemt vannvåg. men bor i alta- ofte kalt "sameland" *fnis* Endret 23. januar 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 KillerX: Hæ?? Bodde du i Vannvåg? Det er jo der jeg bor jo! Flott og se at det er så mange ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå